Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szakma vagyunk

Címkék: onlinemarketing iab

2008.09.29. hétfő 22:58 Konrad

Van rá esély, hogy még az idén megalakuljon az IAB magyar tagozata. Ez a hír annyira nem újdonság, egyrészt Doransky már írt róla, másrészt téma lesz ez az Internet Hungary-n is.

Én örülök annak, hogy lesz hazai IAB, és remélem, valóban működni fog, mint érdekvédelmi és képviseleti szervezet. Gyorsan azért nézzük meg, miért érdekes az IAB! Először is, az 1996-ban alapított amerikai IAB volt az a szervezet, amelyik "meghatározta" a bannerek méreteit. Nagyon fontos, hogy mivel az érintett cégek több, mint 80 százaléka tag, így lehetőség van a piac szabályozására, befolyásolására is, ha szükséges.

Valami ilyenre lenne szükség idehaza is. Valami olyan szakmai szervezetre, amibe sokan belépnek, és ami képes arra, hogy változásokat érjen el a hazai online reklám piacon.

Mert az, ami most van, mindenképpen változásért kiált. A webes reklám még fiatal. Kb. 10 éve határozták meg az Origónál az akkori alapítók és létező ügynökségek (Red-Stars, Telnet), milyen árazás legyen. (Konkrétan két-három ember összehajolt és árazott - és a mai napig itt vannak a szakmában, meghatározó helyeken. Érdemes ezt tudni.)

Vadnyugati állapotok vannak. Tartalomszolgáltatókként különböző értékesítése és kedvezmény stratégiák, hihetetlen árengedmények, és "furcsa" ügyfélszerzések. Rendet kellene rakni a mérések, auditálás tekintetében: ki mit mér, ki mit mond magáról, mi az, ami publikus, és mi az, ami nem - és tényleg nem. Rendet lehetne tenni az árazásoknál is - nem normális az akár 80 százalékos kedvezmény, még akkor sem, ha ezt mindenki elfogadja (vagy normális? meggyőzhető vagyok...).

Nem kell megijedni, baj nincsen, a piac működik, mi több, fejlődik, nincsenek sértett cégek és nagy bukások - van viszont arra lehetőség, hogy a szakma egységesen fellépjen és elkezdjen valami szabályozást.

Mert van szakma. A hazai IAB megalapításának ez a legfontosabb üzenete: van hazai internetes reklámszakma.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr27688207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devizakozep 2008.09.30. 09:34:48

hat ez nagyon sok helyen ellentmond onmaganak. mind szoveget, mind celjait tekintve. ugyanugy ketelkedek benne , mint prosperoek internet reformalo szervezeteben (mar el is felejtettem mi volt a neve, lenyege)

de:

ugy legyen!

ős-internetes 2008.10.01. 15:57:08

Konkrétan egyáltalán nem így történt 10 éve az árazás kialakulása, de ettől függetlenül szükséges az egységes szakmai álláspontok-standardok kialakítása.


süti beállítások módosítása