Van az úgy, hogy az ember napközben tárgyal, előadást tart, utazik, családozik. Aztán este ajánlatot ír, szerződést fogalmaz, és néha még csinál valami hasznos dokumentumot is. Van az úgy, hogy az ilyen napok követik egymást, és vagy elkészülsz időre, vagy alszol. Van az úgy, hogy az ember keveset alszik.
Neked mi a trükköd? Mivel éled túl az ilyen időszakokat? Nekem például van egy 7 decis CocaColás poharam, amibe négyféle pezsgőtablettát pakolok: C-vitamint, magnéziumot, kálciumot és multivitamint. Napi egy ilyen koktél segít észnél maradni. Ja, és amikor hajtás van, nem iszom szeszt. Egy pohár bort sem, mert ilyenkor már attól is elálmosodom.
A marketinges munka - bármilyen területen is dolgozzunk - kampányszerűen működik. Vannak nagyon intenzív időszakok, és vannak lazítós hetek is. Ez nem futószalag, ahol a napi normát kell teljesíteni! Itt néha tudni kell erő felett is teljesíteni. Az online marketingnél ez fokozottan igaz. Itt néhányan eleve csak éjszaka érhetőek el kényelmesen, ráadásul a sokkal pörgősebb kommunikációs csatorna miatt gyorsabb reagálást, azaz rövidebb határidőket várnak el tőlünk is.
Aki ezt a tempót nem bírja, az hamar ki fog hullani. Ha valaki még csak most akar online marketinges lenni, az gondolja végig: vajon 5-6 óra alvás után át fogja tudni magát rágni egy Analytics staton, és fog tudni új hirdetési szöveget írni ha kell? Vagy össze tud majd rakni egy normális kampánytervet? Kreatívot? Ha igen, akkor hájra, övé a pálya!
Aztán az emberben kialakulnak azok a módszerek, amikkel kezelni tudja saját életét, megtanul valamilyen egészséges energia-beosztással élni. Vagy nem, és akkor jönnek az ilyen-olyan bajok az egészséggel, jönnek az ajzószerek (iszonyú sokan cigiznek a szakmában), fogy a kávé, a RedBull, és pörgünk, mintha kisbolygók lennénk a Jupiter körül.
Végül tehát marad a kérdés a végére: te hogyan élsz túl? Mi a trükköd?
Utolsó kommentek