Csapláros, méregkeverő!
Legjobb borodból adj elő.
Cudar biz ez; de ám igyunk,
Hiszen magyar költők vagyunk.
Jól éreztem magam az idei Internet Hungary-n. Jó volt, hasznos volt. Tetszett. Az előadások között is volt több érdekes, például Ziegler Gábor arról mesélt, milyen kérdéseket vet fel a Blog.hu bevonása a reklámértékesítésbe: milyen blogok vannak reklám szempontból (és Index szempontból), és vajon hogyan lehet bevételre szert tenni. Hiszen heti átlagban 700 ezernél több egyedi látogató van a bloghun, ami több, mint a Ringier teljes online portfóliójának az eredménye - s közben bevételt alig termel. Azt suttogják a tihanyi fák, hogy az Index ezt nem szeretné sokáig így hagyni...
Persze sokmindent suttogtak még a fák a Club Tihanyban, de ezek jó része csak pletyka, legyen az üzleti avagy személyes (ki kivel mikor miért). Az viszont már nem pletyka, hogy eladták a Vaterát (tudjuk ezt, hír is volt), és ahogy Csupor Erik elmondta, ez egy két éves folyamat vége, két éves célirányos munka kellett ahhoz, hogy ideág eljussanak.
Figyelve az embereket, hallgatva a beszélgetéseket nem láttam kétségbeesett arcokat, nem láttam annak a jelét, hogy bezárna az internet idehaza. Persze voltak, vannak jelei a válságnak, de ezek nem voltak sem túlzók, sem hisztérikusak.
A kutya ugat, a karaván halad, és lesz jövőre is Internet Hungary!
Utolsó kommentek