Minél személyesebb, minél célzottabb a reklám, annál hatásosabb lehet. Vagyis ha meg tudom szólítani közvetlenül a potenciális vevőt olyan ajánlattal, ami őt érdekli, akkor sokkal könnyebben el tudok neki adni. Nincs ebben semmi új vagy különleges tudás.
A minél pontosabb célzás persze azt is jelenti, hogy néha az is elég, ha nagy átlagban tudunk célozni. Pl. intimbetétet nőknek hirdessünk, ne férfiaknak. A győri üzletet ne a szegedieknek hirdessük, stb.
Célozni az interneten lehet igazán jól, ráadásul elég sok különböző megoldással. Mivel ez egy fontos téma akkor is, ha a költségeinket akarjuk optimalizálni, ezért azt gondolom, nem árt a tudásunkat kicsit feleleveníteni: márciusban körbejárom a reklámtargetálást.
Tehát a márciusi tematikus hónap a reklámok célzása az interneten.
Utolsó kommentek