Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A hosszúra nyúló farok

Címkék: etarget támogatott bejegyzés

2009.03.23. hétfő 21:12 Konrad

Azt szokás mondani, hogy a kattintás alapú (PPC) hirdetések azért is jók, mert a "long tail" oldalakon is meg lehet jelenni. Vagyis olyan helyeken is megjelenik a hirdetésünk, ahol egyébként nem hirdetnénk, mert túl kicsi, nem is ismerjük, meg olyan sok ilyen van, biztos elkerülné a figyelmünket.

Ezzel szemben akár a Google, akár az ETARGET tartalmi hálózata beleér ebbe a hosszú farokba is, és megjelenhetünk egészen egzotikus helyeken. Az ETARGET példának okáért ezernél is több oldallal áll szerződésben, így ha trükkösen állítjuk be a kampányunkat és tudunk elég pénzt rá allokálni, akkor bizony ennyi helyen jelenünk meg.

De eddig azt nem nagyon lehetett tudni, hogy most akkor végülis hány embert érünk el? Mert az tök buli, viszonylag kis pénzért jó sokáig, akár hónapokig is láthatóak vagyunk, de vajon ez mennyiben fedi az internetezők körét?

Most a Gemius rendszerének a segítségével készült jauárban egy mérés, ami alapján kicsit tisztulhat a kép. A kicsit több, mint 4 millió hazai internetező közül 3,5 millió találkozott legalább egyszer valamilyen ETARGET rendszerében futó hirdetéssel. Oké, ez a havi egyszeri dolog nem túl sok, de egy dolog azért látszik ebből: a hosszúra nyúló farokkal tényleg el lehet érni jó sok embert.

Főleg, hogy ennek a faroknak az eleje annyira vaskos. Hiszen benne van az IwIw, az Index.hu, az Origo... szóval így könnyű. De azért ez önmagában nem lenne elég, a közel 90 százalékhoz igenis kellenek a kicsik is. Ettől lesz kerek a történet.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr901021108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2009.03.24. 08:49:32

Ez az iniciálé módjára beillesztett hirdetés azért durva :)

Azt hittem, illusztráció a bejegyzéshez.

_original 2009.03.24. 12:26:55

Ez az etarget insert ez már végleges és mindig ott lesz?

Gézakékazég 2009.03.24. 13:09:11

Gratulálok a vizuálisan igényes (és releváns! - nekem hévizi szállás és élelmiszeripar online) hirdetésekhez.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.03.24. 13:18:40

Tesztelés folyik, ezért van olyan helyen ETARGET hirdetés. Eddig a kevésbé durva helyeken futott, most van két cikkben lévő és két súlytalanabb rotálva.

mark.hu · http://mark.hu 2009.03.25. 08:24:35

Tudom offtopic, de néztem a kommenteket és nem értettem, hogy milyen hirdetésről beszéltek. Aztán kikapcsolatam Bfilter-nek nevezett helyi proxymat, mely arra hivatott, hogy eltávolítsa a hirdetéseket. :)

Martinicske 2009.03.25. 08:32:09

Azért ettől az "ezernél is több" számtól én nem estem hanyatt.

Ha nagyobb szelet jutna a megjelenítőknek, aztán ugyanez a szám 100ezer is lehetne.


süti beállítások módosítása