Az internet nagy előnye, hogy sokkal gyorsabban látjuk a folyamatokat. Így például egy utazás szervező oldal, ha kellően reprezentálja a hazai viszonyokat, pontosan látja, merre tart a piac.
A C-Travel ilyen helyzetben lévő oldal, így érdekes az, amit írnak. Lássuk hát:
Bár a C-Travel.hu januári felmérései azt mutatták, hogy a gazdasági válság begyűrűzött az idegenforgalmi piacra is és a felhasználók kezdik visszafogni utazásra szánt költéseiket, a márciusi statisztikák már jóval bíztatóbb képet mutatnak. A C-Travel rendszerén átmenő külföldi ajánlatkérések száma már hónap közepén meghaladta a tavaly márciusi adatokat és a belföldi lekérések alakulása is növekedésre enged következtetni. A havi 3.000 ajánlatkérés kiértékelése alapján megállapítható, hogy a "last minute" hétvégék, valamint 3=4 típusú és egyéb "szuper akciók" népszerűsége erősödött az elmúlt hónapokban a portálon.
Vagyis nem arról van szó, hogy nem lehet érezni a válság hatását, hanem arról, hogy a válság miatt indított akciók valóban hatékonyak lehetnek. Ez végső soron jó hír a turizmusban, hiszen legalábbis a túlélés biztosított lehet.
Utolsó kommentek