Arról talán nem kell győzködnöm jelen blog olvasóit, hogy miért is fontosak marketing szempontból a közösségi hálózatok. De hiába beszélünk egyre többet ezekről a megoldásokról, mégis csak kis szeletét érinthetjük a témának. Éppen ezért most két dolgot ajánlanék mindenki figyelmébe.
Az első az NRC egyik vezetőjének, Kurucz Imrének a blogján tegnap megjelent írás, amelynek a címe "Online fórumok szerepe a vásárlói döntésekben".
A web2.0-kori internet igazi előnye viszont a vásárlók online tapasztalatcseréjében: a blogokban, vásárlói fórumokban rejlik. Ennek ellenére ezeket a forrásokat meglehetősen kevesen használják: a VMR adatai szerint a netezők mindössze 7 százaléka olvasgatja más vásárlók, használók termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos megjegyzéseit az interneten.
Ha pedig valaki még mélyebbre merülne a témában, annak ajánlanék még 200 blogot! Ugyanis itt van egy nagyon korrekt gyűjtemény, a "legjobb" 200 social media blog. Ráadásul nemcsak egy szimpla lista, hanem a név és cím mellett ott van a blog Google Page Rank-je, a kommentek száma, a rámutató linkek száma, a feedburner-en keresztül olvasók száma (magyarul: hány rss feliratkozó van), az Alexa Rank értéke és a számomra újdonság (eddig nem használt) Technorati Authority érték.
Vagyis elég hasznos kis lista, na!
Utolsó kommentek