Itt van a mailboxomban egy ajánlat az egyik vezető hazai portáltól - ppt, vagyis Microsoft PowerPoint formátumban. Most tekintsünk el attól, hogy a gépemen nincs semmilyen Microsoft program, hiszen van más, amivel megnyithatom. A problémám kicsit más.
Mi lehet annak az oka, hogy egy alapvetően statikus, informális anyagot egy prezentáció formátumban kell elkészíteni és elküldeni? Mi ennek az értelme???
Ha kapok egy ajánlatot, nemcsak elolvasni akarom, hanem adott esetben feldolgozni. Belerakni egy saját ajánlatba, egy belső anyagba, vagy éppen ki akarom nyomtatni. A ppt ezekre alapvetően alkalmatlan. Persze meg lehet oldani, de ugye nem ezért készült ez a formátum! Mert ha lenne értelme a ppt-nek, és lenne benne valami magyarázó rész, vagy kihasználná az eszköz képességeit... De így?
Kedves ajánlatírók, médiatervezők, szakmabeliek! Mi az oka ennek az egyre jobban elburjánzó ppt használatnak? Miért nem lehet pdf-ben, A/4-es, nyomtatható méretben küldeni az ajánlatot? Vagy a Microsoft pdf ellenességét ismerve legalább valami nem a legújabb .doc formában?
Nem sérülne a tartalom, és én is jobban tudnék dolgozni belőle.
Utolsó kommentek