Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

404

Címkék: onlinemarketing kampány

2009.08.04. kedd 21:06 Konrad

404: Not Found The requested URL * was not found on this server.

Aki internetezik, az előbb-utóbb találkozik ezzel a hibaüzenettel. Vagy valami ehhez hasonlóval. A 404-es hibaüzenet végtelenül egyszerű: a keresett lap valamiért nem található. Ilyet kapunk akkor is, ha a hirdetésünkhöz rossz linket adunk meg, és ilyen jöhet föl akkor is, ha ügyes gazemberek letörlik a teljes site-unk. De elég az is, ha valaki a rendszerben bénázik, és lecserél pár file nevet.

Az az igazán kellemetlen, ha ez a hiba kampány közben jön elő. Törlődik vagy átíródik a landing page, esetleg leáll a szerver - közben meg pörög a drága hirdetés, jönnének a látogatók - és nem kapnak semmit. Ciki, nem?

Ezért kell mindent ellenőrizni. Minden hirdetést ki kell próbálni (de a Google AdWords és ETARGET esetében ezt az adminból tegyük, ne az éles hirdetéseknél...), és a kampány alatt is ellenőrizni kell a landing pageket.

Sőt, ha fontos, ésvagy több milliós költségvetéssel futó kampányunk van, akkor biza érdemes valamilyen eszközzel folyamatosan figyelni a szerverünket, és ha baj van, kell kapjunk egy értesítést, akár sms formájában!

Mert ilyenkor gyorsan kell cselekedni. Vagy elhárítani a hibát, vagy ha ez időigényes, akkor le kell állítani a kampányt. Ilyenkor nagyon jó az adserveren keresztüli kampánykezelés, hiszen van hova nyúlni.

Ha pedig a hiba elhárult, lehet menni tovább. Igaz, kiesett pár óra, de legalább csalódott hirdetésre kattintókat nem gyártunk.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr841289142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.04. 22:21:23

"akkor biza érdemes valamilyen eszközzel folyamatosan figyelni a szerverünket, és ha baj van, kell kapjunk egy értesítést, akár sms formájában!"

"akkor" helyett "mindig". nemcsak kampánykor.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.04. 22:54:53

Nekem a Revolution a kedvencem!
8 hete már így fut a kampányuk, hívtam őket és nem csináltak semmit sem!
Csak gratulálni tudok hozzá!

www.revolution.hu/tanulmany.html?gclid=COST64rxipwCFdIUzAodkVWknA

Meg a fejleszTÖK-nek is, hogy a Glicd=-öt képtelen értelmezni a szoftver :)
Ebből mondjuk ki is derül, hogy mennyit foglalkoznak az oldallal..

GálKristóf · http://www.klikkmarketing.hu 2009.08.05. 08:26:24

Jó a felvetés, de az Adwords pl. jó honlap beállításokkal konkrétan "szól", ha 404-es oldalra mutat egy hirdetés, és felfüggeszti azt a hirdetést, és erről akár emailt is küld.

Pont erről írtam jómúltkor egy blog bejegyzést:

www.adwords-hirdetes.hu/blog/adwords-404-hibaoldal

Sosem jó, ha valami nem oké egy kampányban, de az Adwords jó esetben legalább nem engedi, hogy elcsorogjon a pénz.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.05. 08:54:30

Igen, itt egyértelműen az oldal a hibás, sajnos annyira hibás, hogy a Google még szólni sem tud, hogy hibás :)

skyscraper 2009.08.05. 13:23:37

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy még alig élő, el sem indított weboldalamat miért érheti olyan szándékos támadás, ami miatt fell kellett függeszteni az elérhetőségét a szerver érdekében? Mindenem egy nagy hibaoldal. :-(

Köszi!

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.05. 15:06:12

Kié volt a domain ezelőtt? Lehet, hogy rossz embertől vetted át.

Verhás Péter · http://csakatesztemenkeresztul.blog.hu 2009.08.06. 13:04:17

BELSŐ BANNER ?

Emlékeztek még?

2000, index.hu meghibásodott adServer kiadta a belső bannert, ami elvileg csak place holder volt. Rajta kockás betűkkel (nem volt antialiasolva) "belső banner" fehér alapon fekete betűvel.

Messze a legmagasabb volt click-through-ja.


süti beállítások módosítása