Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A tanácsadás legfontosabb szabálya

Címkék: tanácsadás hónap

2009.08.06. csütörtök 00:18 Konrad

Tanulj meg hallgatni. 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr171291774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mullerpeti 2009.08.06. 08:03:32

Az eddigi legjobb posztod, amit olvastam :)

Nakhchivan 2009.08.06. 09:07:06

Nem derül ki, hogy nem értesz hozzá.

2009.08.06. 10:26:41

@Nakhchivan: lol. vagy: Kérdezz!!!!

Rónai Balázs · http://it-tanacsado.hu/ 2009.08.06. 11:59:33

Tegyük hozzá, hogy ebben az esetben a hallgatás != csendben maradás.

Hanem inkább hallgatás = figyelem, meghallgatás.

heliox 2009.08.06. 13:00:14

Mi van Konrád? Belefutottál valamibe?

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.08.06. 13:55:21

@heliox: Valószínüleg, hogy konzekvencia levonásáról van szó - ennyire kreatív posztot csak nem ír magától...

Mária 2009.08.06. 17:23:17

Ez egy gonsen koan.

Mérhető Marketing · http://www.merhetomarketing.info 2009.08.07. 08:31:52

@Mária: Nem volt könnyű feladat, de google a barátod, ugyebár... (Vagy a nagytestvér?):
Koan: A fogalom a zenből származik. Szellemi feladat, amelyet a mester tanítványának állít, hogy azt felkészítse útjára a szatori felé.
– Gonsen koan: ezen koanok jelentése „a szavak tisztázása”, és arról szólnak, ami túl van a racionális felfogáson. Célja, hogy a tanítvány értse a mesterének szavai mögött álló „mélyebb értelmet”.
Itt találtam: www.aranyhegy.com/koan.php

Mérhető Marketing · http://www.merhetomarketing.info 2009.08.07. 08:38:51

"Amiről nem lehet beszélni arról hallgatni kell..."
Wittgenstein
:)

laszloberndt 2009.08.08. 16:07:32

Egyetértek az első szabállyal.

A tanácsadás második legfontosabb szabálya:

Jelezd vissza, hogy megértetted!

Tudasd velük, hogy amit a hallgatásod (a meghallgatás) alatt mondtak neked, különben sosem hagyják abba, vagy úgy érzik, hogy feleslegesen beszéltek, mert nem értették meg őket.

Sokszor megoldódik a probléma már csak attól, hogy alaposan végighallgatod az ügyfelet, majd határozottan tudtára hozod, hogy "nagyon figyeltem az egészre és a részeire, és teljesen megértettem, hogy mit is mondott". Persze nem mindig ezekkel a szavakkal.


süti beállítások módosítása