Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Annyiaweboldal!

Címkék: weboldal

2009.08.12. szerda 20:05 Konrad

Volt már egy tesztjegyzőkönyv a témában, az Annyiavilag.hu weboldal kapcsán. Azóta mintha teljesen lecserélték volna az oldalt, egy csomó hibát kijavítottak. Sőt, felkerült a Béta cimke is. Kár, hogy eddig nem volt kint, hogy még csak tesztelgették. Még nagyobb kár, hogy az előző verzióra ráengedték a PPC kampányt és a sajtóközleményt.

De nem ez az egyedüli kommunikációs baki ezzel az oldallal. Számomra szakmailag is több kérdés felmerül, fel is teszem ezeket, a teljesség igénye nélkül:

  • Miért kell egy n+1. közösségi oldal? Miért nem lehetett volna e helyett mondjuk egy iwiw kisalkalmazás?
  • Miért kell egy ilyen domainnév, ami sehogy sem kötődik semmihez? Nincs önálló reklámüzenete.
  • Miért kell főtámogatóként egy olyan rendezvényt támogatni ezzel a webcímmel, ahol a résztvevők nagy része külföldi? A Sziget fesztiválra gondolok. Mégcsak nem is értik, mi ez!
  • Mi fog történi ezzel az oldallal, ha vége van a fesztivál szezonnak?
  • Vajon jövő nyáron emlékezni fogunk még erre?

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr411305744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.08.12. 20:37:20

Konrád, Neked kéne tudnod a legjobban, hogy csak azért lett főtámogató, mert nem volt másik, nagy szponzor és mindenképpen az online portfoliójukat akarták erősíteni. Tehát "csak hogy legyen vmi" okkal lett ez...

Az oldal tényleg egy nagy sz@r, max a szigetesek fórumozgatnak rajta 1 hétig.

2009.08.12. 22:26:33

nemduma.hu/

ez is hasonlo nem?

ez uj trend biztos. :)

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.08.12. 22:56:45

"Vajon jövő nyáron emlékezni fogunk még erre?"

Nem ... :) (Nem kedvelem sem a sört, sem a sziget fesztivált. Erre ne reagáljatok, nem vág a témába, de gondoltam megindoklom a nemleges válaszomat.)

Mellesleg, hogy engem abszolút nem érdekel az a "termék", amit ez a weboldal reklámoz, teljesen kaotikusnak érzem a felépítését, az információk tálalását. Zsúfolt hatást kelt, és gyakorlatilag "fogalmam sincs", hogy mit látok, mit akarnak eladni nekem. Miért jó/jobb egyáltalán, ha ezt az oldalt böngészem a sziget.hu helyett!?

tothzoli · http://www.facebook.com/tothzoli 2009.08.12. 22:59:04

És végül jó ha van GAP vizsga? :)

dojle · http://blog.webpozitiv.hu 2009.08.13. 10:06:19

Főleg baj, ha ilyen hibaüzenetbe botlik az ember egy éles oldalon:
warning: Variable passed to each() is not an array or object in /var/www/shared_storage/aavc.aigroup.hu/themes/dreher/sziget/partifoto/open.tpl.php on line 22.

adManiac · http://admaniac.blog.hu 2009.08.13. 10:20:14

@cadmagician: ez nem hasonló, de ügyes próbálkozás arra, hogy reklámozd... :)

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.08.13. 10:30:13

Tipikus eset.
Nagy cég, nagy marketing költségvetés, ellenérdekelt budget-felelős...
Valaki mutatott nekik pár sikeresenk, közösséginek és online-nak kikiáltott példát, meg azt, hogy minden menő cég ezt csinálja, aztán már csak az volt a kérdés, hol kell aláírni a megrendelést...
További tipikus jelenség, hogy mivel a PR-, és általában a marketingkiadásoknak jó esetben is csak az abszolut megtérülését nézik (35 Ft-ért sikerült 38 Ft bevételnövelést elérni, arról szó sincs, hogy esetleg ugyanezért a 35 Ft-ért mit lehetett volna...), de legtöbb esetben ezt sem jól, esetleg egyáltalán nem, így fordulhat elő, hogy a megrendelő oldali döntéshozó is esetleg abban érdekelt, hogy minél többet költsön...

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.08.13. 11:36:55

@adManiac: nem kell azt reklámozni - még a csapból is az folyik

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.08.14. 22:46:23

Basszus, se gap vizsga, se veszekedés se Barazsy Ákos, megyek is aludni....

kerzo · http://munkapad.blog.hu/ 2009.08.14. 22:53:27

"Miért kell egy ilyen domainnév, ami sehogy sem kötődik semmihez? Nincs önálló reklámüzenete."

Önálló lehet, hogy nincs, de kapcsolódik a Tv reklámoz. Az viszont gáz, hogy a szlogen második fele már nem jelenik meg a weboldalon.

"Annyi a világ, amennyit beletöltesz!"

b-attila · http://ujrahasznosito.blogspot.hu/ 2009.08.16. 16:41:12

Hello!

A név adott volt. Pont.

Az oldal célja pedig nem a Sziget szponzoráció, az "csak" rá lett húzva.

Az oldal valódi célja, hogy olyanok is meghirdethessék a programjaikat országosan, akik nem tudják, vagy nem akarják kifizetni a programmagazinok 6 ponttal írott, 148. oldal alján levő, drága és haszontalan hirdetési felületeit.

Olyan oldal ez, ahol egy falusi művelődési ház és egy induló külvárosi kortárs galéria is surlódási felületet kaphat a célközönségével. Olyan oldal ez, ahol a házibulid lehet olyan populáris, mint egy elmaradt Jacko koncert. Ahol a tartalom fontosabb, mint a reklámozásra rendelkezésre álló pénz, amivel megvásárolhatná a figyelmet (persze a pénz itt egyáltalán nem játszik) ...és mindez egy helyen egy olyan hivatalos ajánlóval, ami egy egészséges kulturális értékrend alapján szűr és ajánl.

De nem csak programokat ajánl az oldal. Termékeket, személyeket, aktivitásokat, jelenségeket, bármit, amit valaki érdekesnek és értékesnek ítél ...és ír róla egy review-t, vagy tesztet. Aztán a közösség majd eldönti hogy felemeli, vagy megöli a tartalmat.

És még rengeteg lehetőség van benne, amit a fantáziádra bízok.

Illetve, hogy a sales támogatásról is mondjak egy két szót: Minden Dreher promoció ezen a felületen fog futni. Azaz a tisztelt vásárlóknak a jövőben nem kell 50 sms árát kifizetni, hogy egy játékban résztvehessenek. Itt található az ingyenes kódbeküldő felület.

Hogy fognak-e emlékezni rá a Szigetesek? Kit érdekel?

A site még beta ...de a Sziget nem várt. Az oldal valódi arcát még nem volt alkalmunk megmutatni. De remélem arról is lesz majd egy kritika.

üdv
Bujtás Attila

b-attila · http://ujrahasznosito.blogspot.hu/ 2009.08.16. 21:51:23

Még egy gondolat:

A Sziget csak egy promo a sok közül. De amire az emberek emlékezni fognak a Sziget kapcsán az nem az, amit a Pesti Estben programként megjelent, vagy a szinpadon volt látható ...hanem az, ami a kisebb nagyobb közösségekben, baráti körökben történt. Találkozások, ivászatok, az exchibicionista kitörések, Béla karaokeja, az együtt szervezett programok, a csajok, az eső, a por, a szutykos wc, a gagyi hamburger vagy a megosztott utolsó 1000 forint ...pont ami az annyiavilag.hu-n van.
És lényegét tekintve ezt hívják hivatalosan brandingnek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.16. 21:59:20

@b-attila: igazából ez szép és jó. De vajon mért nem derül ki mindez az oldalból? Ugyanis amikor legutóbb oda beléptem, még akkor sem hasonlított nyomokban sem erre, amit leírtál.
Egyébként oké, felejtsük el, hogy ez egy sörös cég által létrehozott oldal. Volt arról valamilyen terv, felmérés, hogy ez működőképes-e? Kell-e egy ilyen szolgáltatás? Tényleg érdekelne. Az elmúlt pár (10-12) év próbáékozásait ismerve, én szkeptikus vagyok, de igazából meggyőzhető :)

b-attila · http://ujrahasznosito.blogspot.hu/ 2009.08.20. 23:27:02

@Konrad: A felvetésed első felére válaszolva: Ha számodra, pl a kulturszűrő nem derült ki, az baj. De nem biztos, hogy a miénk.
Az hogy szabadon feltehetsz programot, vagy bármit, egy gigantikus fül árulja el.
Hogy promócióban nem vettél részt és nem játszottál az oldalon, illetve nem regisztráltad a kódjaidat, még nem jelenti azt, hogy más nem teszi.

Hogy miért nem hívtuk meg még az ország összes kísérleti home-performanszát, kocsmáját és falusi művházát? Hogy miért nem hemzseg az oldal az allergiagyógyító kecsketej és az elektromos kerékpárok terméktesztjeitől? Meglepő választ adok: mert beta az oldal. És a beta oldalnak csak azokat a funkcióit szokás hirdetni, amelyek már legalább nagyjából működnek.

De, hogy nyomokban sem találtad az előző postomban leírtakat, az talán a fentiek fényében kissé túlzásnak tűnik.


A postod második felére válaszolva: Az ilyen kérdésekre adott válaszokért, illetve az eredményekért sokat fizetnek az ügyfelelek. Próbáld ki bátran ;)
De talán az is elég lehet neked, hogy a látogatási adatok alapján már most is eléggé nagyon.

üdv
a


süti beállítások módosítása