Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Túl a keresésen...

Címkék: keresomarketing nap 2009

2009.11.12. csütörtök 21:06 Konrad

A jövőhét szerdai Keresőmarketing napnak lesz egy olyan beszélgetése, ami reményeim szerint több szempontból is érdekes lesz. A beszélgetés címe Van-e élet az AdWordsön túl?, a témája pedig azon PPC hirdetések, amelyek a tartalmi hálózatokban jelennek meg.  

A hazai piacon három jelentősebb szereplő van: az ETARGET, a Google és a CT Network (Hírek Média).

Az egyik ok, amiért érdekesnek gondolom ezt a beszélgetést, az pont az abban résztvevők köre. A tartalmi hálózatos megjelenést ugyanis nagy mértékben uralja az ETARGET, ugyanakkor nem rendelkezik jelentős piaci súlyú keresővel, így gyakorlatilag a tartalmi hálózatból él. A Google AdSense rendszerébe a nagy tartalomszolgáltatók közül a Sanoma tartozik, viszont rengeteg a kis oldal, blogok, hobbi oldalak. A CT Network pedig egy zártabb rendszer, más árazási szisztémával - ellenben ők vannak jelen legrégebben a piacon.

A másik ok, amiért érdekes lesz szerintem a beszélgetés, az az összehasonlítás kérdése. A PPC kampányok ugyanis egyben kezelik a kereső megjelenéseket és a tartalmiakat, így pl. egy Google AdWords kampány sikerességében nem szokta a piac elkülöníteni, hogy akkor ez most hol is volt pontosan. Miközben komoly keresője csak a Google-nek van. A keresőben a PPC hirdetések teljesen máshogy működnek, mint a tartalmi hálózatokon, hiszen sok esetben lényegesebben hatékonyabbak, ugyanakkor jellemzően drágábbak is. Most viszont talán ez a beszélgetés kicsit tisztázza ezt, és almát almával tudunk összehasonlítani: a hatékonyságot a rendszerek között a tartalmi megjelenések közötti hatékonyság alapján.

Végül személy szerint fontosnak éreztem, hogy ebben a beszélgetésben a CT Network is jelen legyen. Egyrészt azt gondolom az eddigi konferenciákról kicsit méltatlanul mellőztük őket, másrészt figyelemre méltó, hogy a "két nagy" árnyékában folyamatosan tudnak működni és életben maradni.

Érdekes beszélgetés lesz, közvetlenül ebéd előtt: 12-kor kezdünk a tervek szerint. A beszélgetést Somogyi Péter Pál vezeti.

Gyertek el és hallgassátok meg! »»

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr151521193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BaluKapitany · http://profihonlapkeszites.hu 2009.11.15. 22:13:29

valóban érdekesnek ígérkezik. Mint tartalomszolgáltató oldal tulajdonos elöljáróban annyit, hogy teszteltük az adsense és etarget rendszereket. Valamiért az adsense hirdetésekre sokkal többen kattintottak, s a mérés olyan formában hitelesnek tekinthető, hogy a reklámmegjelenések helye cserélődött fel, vagyis egy hétig adsens, egy hétig etarget ment.
Tudtok errer valami okosságot mondani, hogy miért? Nekem nem sikerült rájönni.


süti beállítások módosítása