Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kis karácsony, kis karácsony

Címkék: onlinemarketing

2009.12.02. szerda 22:59 Konrad

Robin Hood története annyi feldolgozást megért már, hogy szinte lehetetlen követni. Az egyik leghíresebb valószínűleg a Kevin Costneres változat. Nos, abban hangzik el az a mondat a bíró szájából - amikor már az aranyat is elrabolják a lázadók -, hogy "És idén nem lesz karácsony!"

Hát, itt még nem tartunk. De ez a karácsony valahogy más, mint a korábbi években. Tavaly azért még nem éreztük a válságot annyira, de idén már "abban éltünk". Ráadásul van/volt ez a jófajta elkommunikált hanta újinfluenza vírus is, így aztán a helyzet finoman szólva is nem ideális.

Ebben a nem ideális helyzetben kell okosat és okosan csinálni azoknak, akik egyébként is ilyenkor szokták a forgalmuk nagy részét realizálni. Márpedig ez nem egyszerű. Ahogy olvasom, a fogyasztók az olcsóbb dolgokat keresik, ami alapvetően nem jó hír. Darabra meglesz talán annyi ajándék, mint tavaly, de forgalomra... Ráadásul ez nemcsak alacsonyabb forgalmat, de kisebb haszonkulcsot is jelenthet.

Mi a megoldás? Aki teheti, próbáljon meg nagyon olcsó termékeket eladni? Ez egy lehetséges módszer. Illetve még meg lehet próbálni olyat adni, ami újdonság. De akiknek ilyen eszközök nincsenek a kezükben, és közben mégis jó lenne valahogy "jóárasítani" a terméküket, azok keveset tehetnek. Esetleg kereshetnek valami ajándékot a termékeikhez.

Szóval, idén nem lesz nagy karácsony. Nincs nagy kasza. Talán majd jövőre.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr931570117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chaos · http://www.videosmart.hu 2009.12.02. 23:54:55

Konrád, ez nagyon termékfüggő. Szerencsére nem minden piacon van ez így, mi például gyönyörűen fejlődtünk tavalyhoz, és önmagunk elvárásaihoz képest is. És látok még körülöttem hasonlóakat, szóval szerintem messze nem olyan lehangoló a helyzet, amint az az írásodból kitűnik...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.12.03. 00:00:24

@Chaos: és mi az, ami jobban megy? Nem változott az árrés, ilyesmi?

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.12.03. 00:54:33

jövőre még jobban elfogy csak a tartalék sokaknál, szia

Chaos · http://www.videosmart.hu 2009.12.03. 08:05:00

@Konrad: Picit változott valóban, őszig megfigyelhető volt, hogy kicsit olcsóbb termékeket kerestek - a karácsonyi rohamtól kezdve azonban ez visszaállt, minden jól fogy. Gyerekjátékokkal foglalkozunk, ez egy kicsit speciális terület, aláírom.

Druking 2009.12.03. 09:21:51

Egy dologban biztosak lehetünk, egy ország az ünnepekből is jól profitál.
És a konténerek csak jönnek, jönnek....
ők meg csak nőnek, nőnek...

Aki szeret olvasni, ajánlom:

Kína Zrt.

Mária 2009.12.03. 10:58:49

Miért baj az, ha az emberek lassan elkezdenek addig nyújtózkodni, ameddig a takarójuk ér?

Miért nem tartja senki etikátlan dolognak azt, hogy az üzletek messze erőn felüli költekezésre, gyakorlatilag eladósodásra bíztatják ilyenkor az embereket?

Azzal, hogy ha Karácsony van, akkor vásárolnod KELL, máskülönben hogy fogsz belenézni a fa alatt a csalódottságtól párásodó szemű anyád, párod, gyereked, meg Bambi, az őzike szemébe...

Bizonyítsd be, hogy szereted őket! Vásárolj! Mert ha nem ezt teszed, azt fogják hinni, hogy nem szereted őket.

twitpic.com/ry8rk

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.12.06. 00:56:56

Érdekes azért ez a kettősség. Azért vannak akinek most is van pénze és vannak akiknek meg nincs... nagyon nincs. Persze lehet, hogy nem annyi pénze van mint annó, de most is elég sok ahhoz, hogy én azt mondjam rá, hogy húha...

Azért a "válság" kellős közepén csak felhúztak egy rózsaszín plázát, persze lehet, hogy befejezni már be kellett, mert félbehagyva többet buktak volna...

Én azt látom, hogy a "válság" sok helyen ésszerűséget hoz, vagy leginkább azok élik túl akiknek sikerül alkalmazkodni a megváltozott környezethez (Telemarketing helyett Google Adwords a legtöbb cégnél szuperül működik!). A dinók is szépen kipusztultak, mert megváltozott valami és nem tudtak hozzá alkalmazkodni, valahol ez van most a pénzügyi piacon, jött egy kisbolygó és bammm...

Persze az sem feltétlen igaz, hogy azok élik túl akiknek sikerül alkalmazkodni, hiszen lehet, hogy valaki nagyon jól tudna, csak éppen nem elég likvid, nem volt elég likvid, amikor elindult ez az egész, mert azóta azért nehéz javítani a likviditáson valljuk be.

Vannak szakmabeliek, akik 2011 végére várják a végét, de ha 2011 végér várjuk a végét akkor biztos, hogy nem fog előbb bekövetkezni, mert addig visszafogjuk a költekezéseket... de ha visszafogjuk, akkor meg mitől indulna el a szekér? :)


süti beállítások módosítása