A szezonalitás ugye azt jelenti, hogy bizonyos folyamatok egy adott, meghatározó időszakban erősödnek vagy gyengülnek. Például télen veszünk inkább meleg ruhákat és nyáron veszünk inkább fürdőnadrágot.A szezonalitás legerősebben az év végén látszik: bizonyos termékek…
Szezonalitás
Címkék: onlinemarketing
2009.12.06. vasárnap 09:23 Konrad
5 komment
Mérni kell
Címkék: onlinemarketing kampány
2009.12.04. péntek 02:40 Konrad
Amennyire fontossá válik, hogy minden forintot hasznosan költsünk el az interneten, annyira kap egyre nagyobb hangsúlyt a mérés. Mindennek a mérése, de persze legfőképpen a hatékonyság mérése: mennyire működik jól a kampány.A Vatera Vera kampány kapcsán nálam és más blogokon…
5 komment
Kis karácsony, kis karácsony
Címkék: onlinemarketing
2009.12.02. szerda 22:59 Konrad
Robin Hood története annyi feldolgozást megért már, hogy szinte lehetetlen követni. Az egyik leghíresebb valószínűleg a Kevin Costneres változat. Nos, abban hangzik el az a mondat a bíró szájából - amikor már az aranyat is elrabolják a lázadók -, hogy "És idén nem lesz…
7 komment
Söpörjetek ki innen minket, kérem!
Címkék: ajánló
2009.12.01. kedd 23:47 Konrad
Most még jól elvagyunk ezen a piacon, ismerjük a legkisebb fűszálat is, tudjuk, ki mikor hol és miért vétkezett. Jól megélünk abból, hogy mi vagyunk a piac. Itt vagyunk már évek, sőt, évtized óta. De nem hiszem, hogy jó az, ha mi maradunk itt örökké. Betyöpösödünk. Egyre…
12 komment
Csöndes népvezér
Címkék: ajánló blogring
2009.12.01. kedd 01:00 Konrad
Ennek most nem lesz köze az online marketinghez, bár lehetne. Mert végülis becsomagolhattam volna úgy az üzenetet, mint egyfajta mém, ami majd most elkezd terjedni a neten, és majd nézzük meg, mennyire gyorsan és hol fogja felütni a fejét. Majd nézzük meg, mennyire lesz ez vírus. De…
Utolsó kommentek