Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mert ott van

Címkék: onlinemarketing

2010.01.06. szerda 19:19 Konrad

A hegymászók azt szokták mondani, azért kell a hegyet megmászni, mert ott van. Jól jegyezzük ezt meg: a hegy teremtette meg a hegymászás igényét, magával a létezésével, és azzal, hogy néhányan megmászták - majd ez másoknak is tetszett, így aztán maga a hegymászás is elterjedt.

Kell neked okos telefon? Jó, nem annyira okos, hogy beszélget és kávétfőz, de azért okosabb, mint te. Nemcsak telefonálni tud, de olyan, mint egy kis számítógép. Szóval, kell neked?

Igen? Miért?

Elérni a leveleidet mindenáron? Tudni bárhonnan netezni? Ezek tényleg kellenek?

Az okos telefon azért kell, mert van. Ha nem lenne, nem hiányozna. A mobil se, úgy egyébként. Internet nélkül is meglennénk, ha nem tudnánk, hogy lehetne.

Nem volna rá igényünk.

Amikor arról beszélünk, hogy igényt akarunk teremteni, gondoljuk ezt végig! Ugyanis azt mondják, nem az a jó marketing, amikor rátukmáljuk valakire a dolgunkat, hanem az, amikor meg akarják venni tőlünk.

Amikor az emberek sorba állnak egy okos telefonért. Amikor áhítva figyelik a kommunikáció valamely szent eszközét, hogy beszámoljon egy új telefonról. Amikor évekig képesek találgatni, na vajon lesz-e ez vagy az a termék.

De hogyan érjük ezt el?

Jó lenne most itt valami okos dolgot mondani. Mondjuk egy forintért megmondom, miért akarja valaki megvenni a termékedet. De sajnos ez nem ennyire egyszerű. Gondoljuk csak végig a fenti gondolatmenetemet: korábban nem használt dolgok is olyanokká válhatnak, amire hirtelen szükségünk van! Kell!

Mert praktikus, hasznos, segít (úgy gondoljuk, hogy segít), vagy egyszerűen csak divatos. És most nézzük meg azt, amit mi csinálunk. Van legalább egy kis esély is rá, hogy ilyen legyen?

Nincs? Akkor miért venné meg valaki? 

Van? Na, akkor ezt meséljük el az embereknek, ne a termékünket. Azt mondjuk el, mire jó, és nem azt, hogy micsoda. Akkor majd lehet rá igény. És akkor majd nálunk is esetleg sorbaállnak.

Persze ha a válaszunk a fenti "nincs", akkor sem kell kétségbe esni. Akkor "csak" eladunk. Abból is meg lehet élni, egész jól. Ezt nem szabad elfelejteni!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr601652324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balint87 2010.01.06. 20:34:19

Jól megfogalmaztad a dolgot. :)

De azért a mobil nélküli világot nagyon nehéz lenne elképzelnem.

Lévai_Richárd · http://facebook.com/fbtippek 2010.01.06. 21:13:00

Valóban azok a jó termékek, amikre vágynak az emberek, és amik nem az igény után mennek, hanem igényt teremtenek.
Csak ezzel az a gond, hogy nagyon ritkán sikerül ezt elérni cégeknek még akkor is ha nagyok a cégek, kis cégek esetében ez pedig még nehezebb...

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2010.01.07. 01:43:23

főleg azért másszák meg, mert

1.) szép kilátás
2.) sportolás
3.) haverok, társaság
4.) friss levegő, természet

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2010.01.09. 08:29:30

@balint87:
Hát, 10-15 éve itt még mobilnélküli világ volt, és egy cseppet sem volt rosszabb, mint most. A problémák ugyanúgy megoldhatóak voltak, mint most, a találkozók ugyanúgy létrejöttek, mint most. A mobil nem változtatta meg a világot...
Egyébként meg kell a francnak okostelefon :)


süti beállítások módosítása