Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

...kifúj

Címkék: üzlet

2010.01.08. péntek 22:32 Konrad

A pénzügyi válság 2008 őszén kezdődött. 2009 a legtöbb cég számára egyfajta magába fordulás volt: rendet kellett rakni. Az év elejét még vitte a lendület, de tapintható volt a kivárás, a másokra figyelés. A felkészülés. Aztán az év második felére többen kénytelenek voltak konszolidálni a működést, ekkor vált igazán fontossá a rendrakás, ami veszteségekkel is járt. Igaz, nagy, látványos bedőlés nem volt, de személycserék és persze pletykák dögivel.

2009 volt a "nagy levegő" éve. Mint amikor egy elhatározás előtt nagy levegőt veszünk. Mielőtt beleugranánk a medencébe.

Alig egy hét telt el 2010-ből, és kezdem érezni, hogy ez az év mozgalmasabb lesz. Több változást várok, látványosabb üzleti lépéseket. Eljött a cselekvés fázisa, a kifelé történő cselekvésé. Amikor kifújjuk a levegőt, és ugrunk.

2010 első felében is már érezhető lesz ez szerintem az online üzleti életben. Nem elég, hogy a várhatóan korai választások egyfajta katalizátorként fognak hatni, de a folyamatos személyi változások is meg fogják hozni az ilyen vagy olyan eredményüket.

2010 mozgalmas év lesz. 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr741657918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[nev] (törölt) 2010.01.09. 10:43:39

2010 abból a szempontból lesz érdekes, hogy a termelés vélhetően nem fog se nagyot növekedni, se nagyot zuhanni. ennek következtében világossá válik néhány dolog.

ad1) a szolgáltató szektornak mely szegmensei nem tarthatóak fenn egyáltalán. mi az ami szuper veszteségeket termel. nem lehet majd mindent a válságra fogni. ezeket a szájtok úgy működnek a weben, mint a máv. ezeket vagy el kell adni, vagy be kell zári.

ad2) világossá válik, hogy mi az ami non profit módon üzemeltethető. mi az, ami ma a piacon gyakorlatilag a közintézményi működést jelent. itt szájtokat nem fogják be zárni, de a fejlesztéseket leállítják majd.

ad3) mi az ami meg szuper nyereséges tud lenni. hol jön létre az új érték, hol képződik ténylegesen a profit. itt meg nyilván fejleszteni fog mindenki.

Socialman 2010.01.09. 21:28:52

Magam is rendkívül érdekes, izgalmas évet várok. Úgy is mondhatnám, vízválasztó év lesz 2010!

Még egy éven át kétlem, hogy a Magyar Telekom finaszírozmá az origo veszteségeit. Talán ez az utolsó viszonylagos béke év az iwiw számára. Ideje lenne ha a blog.hu is lépne még egyet előre, mert kifulladni látszik a lendület.

A kiadók azt hiszem 2010 az utolsó év, amikor még eséllyel léphetnek be a webes tartalompiacra..

A TV-k ellenben kezdenek ráérezni a webes piac szépségeire, lehetőségeire.Ha pedig ők is beszállnak a körhintávba, egészen érdekes és izgalmas dolgok alakulhatnak ki...

S mindez csak a tartalom oldal, a saleshouse-ok piacán már most beindult mozgolódások ezen a téren ergészen komol, földrengésszerű változásokat jeleznek előre...

retekbá 2010.01.10. 11:42:19

Megérzésem szerint 2010 még szomorúbb lesz, mint 2009. Q3-ig ugyanis mindenki csak az ebit elvárásoknak próbál majd kézzel lábbal megfelelni. Ez pedig azt hozza magával, hogy komoly beruházást, fejlesztést, költést kevesen mernek majd vállani őszig.

Értékes termékek (akár online akár offline) tűnnek el majd a piacról a kivárás miatt.

És hogy miért lesz szomorúbb, mint 2009?
Tavaly év elején (Q1) még nem hitte el senki, hogy hosszú időre szól a válságra váltott jegyünk. 2010-ben már többen nem hiszik, hogy ez a végpont 2010. Két év vegetálást még a nagyok által kihordott portfóliók is megérzik, erősen.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2010.01.10. 12:24:10

a posztra reagálva

én is így éreztem

gabesas 2010.01.10. 17:52:16

@Socialman: egy jó ötlettel(és némi tőkével persze) szerintem soha nem lesz késő belépni. Lásd pont az origót, amiről azért soha nem gondoltuk volna (vagy ki hogy), hogy egyszer esélyessé válik a vezető pozícióból való kikerülése. Ugyanígy lehet még az index is lent, meg más is fent.

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.01.10. 18:27:57

Én még nem számítok nagy fordulatra 2010-ben, inkább lassú kilábalásra. Egyelőre még tartanak sok mindentől. Ha szerencsénk van, akkor nem lesz második válság-hullám, de erre nem vennék mérget. A háttérben azonban elkezdődhet valami, ami bár látványosan talán csak később bontakozik ki, az igazi start azonban 2010 lehet.

Amúgy személy szerint abban reménykedem, hogy az állami- és magánszféra felismeri, melyek a stabilabb iparágak, amiknek egy válság kevésbé tud betenni, és egyszerre indulnak el ezekbe az irányokba. (Jó példa ilyenre a filmipar, persze csak a minőségi szegmens, amibe a magyar gyártású filmek sajnos egyelőre nem tartoznak bele, és hogy mégis belekerüljünk, angol nyelvű változaton is kell dolgozni. Ehhez nem ártana egy átfogó állami befektetési program és újraszervezés.)

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.01.10. 18:31:15

@Socialman: Milyen kiadókról beszélsz, zenekiadókról vagy könyvkiadókról? :) A könyv esetében ugyebár van az e-könyv, de nagyon nagy a rizikója, hiszen gyerekjáték utána megosztani, és volt eladás, nincs eladás, hiszen se díszdoboz, se minőség, se feeling nem kötődik hozzá, csak a hordozhatóság, ami az illegálisban ugyanúgy megvan. A zenénél legalább a garantált minőség szól az online terjesztés mellett, bár egyelőre ez is problémás, de legalább - úgy tűnik, egyelőre - nyereséges lehet.

blöki.hu · http://www.bloki.hu 2010.01.11. 11:11:21

Azért én optimistább vagyok mint pár kommentelő. Szerintem sokan gondolják úgy, hogy aki először kezd el terjeszkedni a válság után az még nagyobb előnyre tehet szert később.

heliox 2010.01.11. 17:03:15

Nemrég azt olvastam valakitől, hogy

"2010 nehéz év lesz, de aki ezt túléli, az várhatóan már megmarad."

Most nem jut hirtelen eszembe ki is írhatta...

Na most akkor mi van?


süti beállítások módosítása