...ha kezedben a mobilod. Holnap iPhone vs. Android konferencia, ahol az a megtisztelő feadatot kaptam, hogy moderáljak egy beszélgetést:
13h30 - 14h00 Ügynökségek: Kommunikációs stratégiák mobilon
Kozári István (Initiative), Mészáros Gábor (Carnation), Király András (Mito)
Persze ez több, mint reklám. Hiszen a kommunikációnak csak egy része a reklám, és van sok más vetülete is. A konferencia jellegéből következően például a mobilra fejlesztett programok, illetve az ilyen programokon keresztül elérhető kommunikáció. De a mobilos kommunikáció része a Twitter, a Facebook, sőt, lassan a képmegosztók is.
Mit lehet ezekkel kezdeni? Hol van, hol lehet a helye ennek egy tervezett kommunikációban, egy kampány stratégiában? Milyen azonnali, rövid távú, és milyen hosszú távú eszközöket használhatunk? Milyen eredményeket várhatunk el?
Én ilyesmi kérdésekkel indulok. Ti mit kérdeznétek még meg?
Utolsó kommentek