Ennél tömörebben nem is lehet megfogalmazni, mit tanulhatunk a "nagyok"-tól.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.06.26. 23:54:48
KAMI 2010.06.27. 10:57:44
hidroponi 2010.06.27. 10:58:55
apple is bissztos egy touch gombbal szokja' bevinni a dolgozoinak nevet es adatait a nyilvantartasba..
ehh...
heh 2010.06.27. 11:20:45
Én pont ezért szeretem azokat az oldalakat ahol van Facebook Connect és nem kell külön regisztrálni meg tökölni vele.
Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.06.27. 11:35:00
Kolbert István 2010.06.27. 15:22:28
Magyar cég, több üzlete van a nagyobb bp-i plázákban.
Törzsvásárló kártya programot szeretnének, a cél h a leendő weboldalon és üzletekben lehessen regisztrálni.
A külsős marketinges megtervezni a folyamatot és h milyen adatok szükségesek. (Név, email cím, jelszó kötelező, ha kér házhozszállítást akkor a lakcm is) Átadja az belső IT-snek aki a fejlesztővel és az SAP üzemeltetőjével megtervezik az adatbázist.
Ekkor már lesz belőle felhasználónév és 8számjegyű azonosító. Ráadásul
A marketinges megkérdezi h lehet-e h az email legyen a felhasználónév és az azonosító. A válasz h igen, DE nem úgy szoktuk. Akkor a marketinges mondja h legyen így mert akkor kevesebb adatot kell megadnia a felhasználónak. Az IT-s és a programozó húzza a szájáz, az SAP-snak mindegy.
Az IT-s megy a tulajhoz. A tulaj dönt, legyen azonosító meg felhasználó mert úgy szoktuk...és aki akar kártyát az úgyis kitölt mindent. Majd vázolja az új ötletét, miszerint tegyük kötelezővé a telefonszámot is.
A marketinges megkérdezi, h tervez-e a tulaj bmit a tel.számokkal, ha már bekéri. Lesz-e telemarketing vagy sms szerver. A válasz nem, mert nincs rá keret. Ismét kérdez a marketinges, h akkor miért kérjük? A válasz egyszerű, "csak".
Ezért lesz sok felesleges adat és mező. Ráadásul a tulaj gyakran "szerelmes" a cégébe és elvakultan azt gondolja h mindenki őket akarja és ezért úgyis kitöltik az összes mezőt.
Alex_79 2010.06.27. 17:58:16
heliox 2010.06.27. 21:35:46
>olyan mint amikor össze nem illő
>adatokból csinálnak statisztikát
A marketing nagy része erről szól...
hidroponi 2010.06.28. 14:06:31
hogy oldod meg egy TOUCH-al vagy egy FIND-al?
jah, sehogy? akkor meg mirol van szo?
almat a vaskazannal akarsz osszehasonlitani?
lehet, de mi ertelme?
nezd meg mondjuk a gugli adwords editorjat, jeee nem csak egy find gomb meg egy text input van rajta? akkor ez most hogy is van?
Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.06.28. 14:24:18
De egy futó task-tól a iphone se tud lefagyni.
Utolsó kommentek