Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csuhás weboldal

Címkék: weboldal

2010.08.03. kedd 23:07 Konrad

Ülök, és csak bámulok ki a fejemből. Miért nem én találtam ezt ki? Miért nem jutott ez nekem az eszembe?

Az egész onnan indult, hogy megláttam egy hírt: Felhasználóbarát lett az MTI honlapja.

Már a címen felkaptam a fejem. Felhasználóbarát? Az? Oké, megújult, meg minden, de azért ez így erős túlzás. Nem rossz oldal, de nem is kimagasló: lehetne rajta még mit csiszolni. Aztán a hírből kiderült, hogy

A Magyar Távirati Iroda honlapja a Magyar Tartalomipari Szövetségtől kapta meg a Felhasználóbarát honlap cím.

Aha. Tehát itt áll egy szervezet, amelyik ezt eldönti. De nem is akár hogy, hiszen a cikk szerint:

Felhasználóbarát honlap minősítést az a weblap kap, amelyik a minősítés során a fontossági területek (megfelelés a működtető intézmény céljainak, jogszabályi megfeleltethetőség, elérhetőség, akadálymentesség, biztonság, fogyasztóvédelem, tartalom és forma egysége, tartalom, tartalomszolgáltatás szervezése) által súlyozott összpontszám 65 százalékát eléri.

Vagyis van itt egy minősítés is! Hát nézzük meg.

2009. évben a MATISZ - a MENET 2008 pályázat keretében – a korábbi eFestivalok tapasztalatai alapján kidolgozta a Felhasználóbarát honlap minősítési rendszert. A Felhasználóbarát honlap minősítés az év bármely időszakában igényelhető. A minősítés díja 20.000,- Ft + áfa. A minősített honlapok díjmentesen nevezhetnek az eFestival versenyre.

És van egy szempontrendszer is, egyfajta kérdőív. (Nem másolom be.)

Mekkora ötlet ez! Elkérni 20 ezer forintot, aztán elemezni kicsit az oldalt, és rányomni egy pecsétet, ami két évig érvényes! Nagyon ügyes! Igaz, annyira nem pörög, egyelőre idén öt oldal kapott minősítést.

Én már csak egy dolgot hiányolok: vajon kik az ítészek, kik döntik el, felhasználóbarát-e az oldal? Mert igazából ezen áll vagy bukik az egész!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr822197208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.08.03. 23:22:29

Nem keves helyen bele lehet kotni ennek a felhasznalobaratsagaba, dehát ha ennyire bátrak. Az emberek 99.9 % megeszi.

Mária 2010.08.04. 07:48:30

Nem mindegy, hogy kevés pénz ellenében ki, kinek, hol, milyen címet és rangot osztogat?

Az Év honlapja címet is megkapják használhatatlan honlapok.

A Superbrand címet is csak az nem kapja meg, aki nem akar fizetni érte.

Az Év marketingese titulust is simán megszerezheti bárki az egyik zártkörű fizetős klubban, ahová be sem léphetsz, ha tanultál marketinget :P

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.08.04. 09:55:31

A poén a vicc közepén van: a minősítés 20 ropi, de indulni ingyen lehet, már persze csak annak, aki minősített.

Szerintem az építőiparban vagy bármi más területen is vannak ilyen kamu díjak.

(Farkasházy Tivadar tárta fel kb. 10 éve, hogy Pap Lajos szívsebész hogyan vásárolt magának hasonló elven működő "Év Embere" díjat valahol az USA-ban, a díjátadóra persze a kórház pénzén utazott ki stb.)

Alapítsunk egy díjat mi is: a Lófa Seérő Díjak Díját. A biznisz modell hasonló, de persze nem ugyanaz: ezt aki fizet, az nem kapja meg.

Palivagyok O.o · http://honlap-neked.com 2010.08.04. 12:58:34

Ez egy kicsit erős, de én is arra lennék igazán kíváncsi, ki a jó élet van abban a minősítő bizottságban. Szerintem minimum a magyar IT szakma krémjének kéne lennie, de nem fontos. Itt Szlovákiában ilyenről egyenlőre nem tudok, szóval még szabad a pálya :-)

2010.08.04. 15:36:42

aztán igazat mikor fognak írni?

snr 2010.08.04. 21:01:48

A Magyar Tartalomipari Szövetségnek mekkora súlya van a szakmán belül? Nekem ez így komolytalannak tűnik.

snr 2010.08.04. 21:04:40

@ern0: Igen az építőiparban is van ilyen. Engen egyszer hívott egy pasas, évi 400.000-ér akart felvenni az általa alapított listára mint megbízható céget.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2010.08.04. 23:13:25

Én csináltam egy oldalt, ami az év honlapja lett. Mondjuk abban az évben volt még vagy 100 ilyen, de azért mutogatom.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2010.08.05. 09:52:45

@snr: Az a baj, hogy ez kívülről, laikusok számára nem látszik. És az újságok kibaszottul laikusok.

Hadd mondjak egy nagypályás példát: Oscar-díj. BTW ez egy nagyon jó receptje a díjbiznisznek, bár nem túl gyors. Amíg az Oscar nem futott be, tényleg jó filmek kapták meg a díjat, aztán ahogy ismertté vált, egyre inkább más szempontok is előtérbe kerültek, hogy finoman fogalmazzak, pl. elég, ha a Titanic c. film díjözönét említem.

Ja, igen, ez is jó trükk: több kategóriát hoznak létre, amiből egyet-kettőt megkap egy arra érdemes is, és csak a többi a fizetett hirdetés.

A nevük se rossz: Amerikai Filmakadémia. Én meg felveszem a Római Pápa nevet.

emerikusz · http://cylex.blog.hu 2010.08.07. 09:10:05

Egy kis reklám, pár link PR7 oldaról (www.matisz.hu/2009.362.0.html)...
lehet megéri belefektetni egy kisebb összeget. Egy szakmai díj a szakma szemében ér valamit, a tömegeknek jó a honlapra biggyesztett noname trófea is.

pollner · http://soreo.biz 2010.08.16. 16:14:22

A MATISZ ( és még néhány, hozzá hasonló informatikai gittegylet) a szakmai kamaráknak csúfolt intézményekhez hasonlóan néhány, a valódi szakmából kikopott, de jó érdekérvényesítő képességgel rendelkező emberrel az élén "keresi a helyét". Ez annyit jelent, hogy hol lobbizással, hol saját "szolgáltatásokkal" próbálják egy is kis pénzre levenni azokat, akik még levehetők.


süti beállítások módosítása