Hajdú Péter számomra az egyik legfurcsább jelenség egyik megtestesítője: hogyan lesz egy átlagos tehetségű médiamunkásból "felkapott" celeb. Celeb, vagyis ismert ember, de némi negatív felhanggal: olyan ismert ember, akit a média "csinált meg", nem elsősorban…
Hajdú vs. mindenki
Címkék: jog facebook smo
2010.04.16. péntek 14:16 Konrad
59 komment
Hibrid a jövő?
Címkék: ajánló kutatás
2010.04.15. csütörtök 22:31 Konrad
A hibrid megoldások mindig érdekesek. Amikor a különféle elemeket keverjük, akkor persze az eredmény lehet nagyon rossz is, de szerencsés esetben nagyon jó dolog fog kisülni. Most egy ilyen nagyon jó dologról tudok beszámolni.Ez a nagyon jó dolog pedig nem más, mint egy hibrid…
Szólj hozzá!
Ki kattint?
Címkék: statisztika etarget
2010.04.14. szerda 23:58 Konrad
Érdekes kutatást küldött az ETARGET: azt vizsgálták, kik kattintanak az ETARGET hirdetésekre. Talán magyaráznom sem kell, hogy az ETARGET által megjelentetett hirdetések két lépésben hatnak a fogyasztókra: önmagában a megjelenés hordoz egyfajta reklámértéket (ezért lehet…
10 komment
Tesztelek...
Címkék: x10
2010.04.13. kedd 23:13 Konrad
Amikor az Index.hu írt arról, hogy megjelent és kapható a Sony Ericsson első Androidos telefonja, az Xperia X10, akkor félig poénból, félig reménykedve az alábbi twittet írtam:Valaki a SonyEricssontól nem akar megdobni egy Xperia X10-el? Szívesen tartóstesztelem :) Komolyan.A…
11 komment
Overload
Címkék: onlinemarketing
2010.04.12. hétfő 21:58 Konrad
A netes kommunikáció egyidejű valami. Míg az eddig megszokott kommunikációs formák többé-kevésbé lineárisan voltak csak elérhetőek, addig az interneten egyszerre zúdul ránk az információ.Mire is gondolok? Telefonálni egyszerre csak egy emberrel lehet (vagy konferencia…
Utolsó kommentek