Előljáróban: a gerilla marketing nem az, amikor nagy cégek sok pénzért viccesnek szánt dolgokat csinálnak. Az valami egészen más. A gerilla marketing az, amikor kihasználva a nagy versenytárs hiányosságait, vagy kitalálva egy ügyes ötletet, benyomulunk a piacra, ott elhintjük az…
Politikai gerilla - frissítve
Címkék: polblog
2010.02.05. péntek 10:40 Konrad
6 komment
Steve Jobs esete a bannerekkel
Címkék: onlinemarketing kreatív
2010.02.04. csütörtök 22:14 Konrad
Szerintem nem is tud arról az Apple vezére, hogy amint még inkább igaza lesz, milyen csapást is mér a bannerek piacára. Steve Jobs ugyanis nem szereti a flash-t. Annyira, hogy a fontosabb termékeiben nincs is flash: se az iPhoneban, se az iPadban nem jelennek meg a flash tartalmak. A miért…
94 komment
De ki fizeti meg mindennek az árát?
Címkék: üzlet
2010.02.03. szerda 20:25 Konrad
Ma elolvastam egy interjút a Mediainfo.hu oldalon, ami Mihók Attilával, a Ringier ügyvezető igazgatójával készült. Elkezdtem magamban megfogalmazni, mi a bajom a gondolatmenetével, de aztán úgy gondoltam, nem kell túlragozni. Mindössze két dolgot idéznék az interjúból, két olyan…
13 komment
Menekülés előre
Címkék: üzlet
2010.02.02. kedd 20:19 Konrad
Amikor arról olvasunk úton-útfélen, hogy a kiadók meg szeretnék menteni az offline lapokat, akkor igazából arról van szó, hogy meg szeretnék őrizni a korábbi években megszokott profitjukat. Nem kell itt nagy iparági féltésre, meg mindenféle magasztos eszmére gondolni. A nagy…
52 komment
Takarékos és koncentrált (frissítve)
Címkék: weboldal
2010.02.01. hétfő 12:55 Konrad
Talán ezzel a két szóval tudom legjobban jellemezni a TV2 megújuló weboldalát. Kaptam még a múlthéten egy telefonhívást tőlük, aztán egy előzetes levelet, hogy készüljek, mert a holnapi élesítés előtt még ma kapok linket az új oldalra.És kaptam is, természetesen. Az első…
Utolsó kommentek