Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nekem fütyöl

Címkék: tanácsadás

2011.01.11. kedd 14:43 Konrad

Szakmai blogot írni, tanácsot adni üzleti dolgokban mindig is felelősséggel járó feladat. Hiszen nemcsak befolyásoljuk az érdeklődők üzleti döntéseit, de ráadásként akár piacot is teremthetünk olyan szolgáltatóknak, szolgáltatásoknak, amik úgy egyébként ismeretlenek. Hiszen a jó tanácsadó legfontosabb ismérve, hogy elfogadott, hogy bíznak benne.

Éppen ezért hallgatnak rá. És ebből a bizalomból fakad a felelősség is.

Persze ez azt is jelenti, hogy igenis befolyásoljuk - befolyásolom - azokat, akik a tanácsokat követik. És ha kellően sokan követnek egy tanácsadót, akkor bizony olyan új piacokat is felépíthet, amik korábban nem is voltak. Ez egy ilyen önbeteljesítő jóslat: azért csinálunk valamit, mert a tanácsadó azt mondta, hogy ezt fogják csinálni 2011-ben a cégek, tehát ezt nekünk követni kell.

Nincs is ezzel mindaddig baj, amíg ezek a tanácsok működnek. Még akkor sincs ezzel igazán baj, ha ezek a tanácsok hazabeszélnek. No nem mind, csak van egy-kettő, amelyik a saját üzletet segít építeni. Van ilyen. Én is élek néha ezzel az eszközzel.

A baj akkor van, ha egy tanácsadó egyszer csak megváltozik, és a felépített bizalommal elkezd játszani. Sajnos látok ilyet is, elsősorban két irányba történő elfordulással.

Az egyik a nettó népszerűség. Az Index.hu és az Origo.hu is kirak a címlapjára blogokat. Ezek a blogok aztán jó nagy látogatottságot kapnak, ami egyrészt nagyon szépen mutat az Analyticsben, másrészt azt a csalóka képet mutatja: a blog írója népszerű. És hát kiszámíthatóak a szerkesztők, lehet tudni, hogy milyen írások fognak szinte biztosan címlapra kerülni. Tehát lehet úgy írni, hogy részben ebből, részben organikus Google találatokból jöjjenek az olvasók. Lehet egyfajta tanácsadói bulvárra játszani.

Aki ezt az utat választja, az könnyen járhat úgy hogy a népszerűség oltárán elvész a szakmai elismertség. És bár lesznek ügyfelek, de egyre kevésbé olyanok, akik valóban a tudásra kíváncsiak. Inkább az a fontos nekik, hogy az Ismert Tanácsadó legyen az emberük. Ez a modell még működhet is, már ha van az embernek gyomra hozzá.

A másik irányt én úgy fogalmazta meg: a hazabeszélő. Lassan csak olyan írásokkal találkozik nála az ember, ami csak azzal foglalkozik, amit ő csinál. Az  trend, ami az ő üzlete, az lesz a jövő, amibe ő befektet. Számos ilyen példát látok magam körül, és olyankor mindig elgondolkozom: csak én látom, hogy a tanácsadó a saját pecsenyéjével van elfoglalva? Mert ha ezt sokan látják, akkor bizony a szakmai bizalom rohamosan csökkenhet, az pedig pont a tanácsadói pozíciót gyöngíti. Az üzlet itt is megmarad, csak a korábban elismert tanácsadóból egy jó tollú sales-es lesz idővel.

Biztos, hogy ez lenne a cél?

Mondhatjuk, hogy a fentiek nem más, mint egyfajta fejlődés. Én ezt inkább változásnak nevezném. És a magam részéről igyekszem kínosan ügyelni arra, hogy ne kerüljek bele egyik irányba se. Igaz, egészen biztosan én majd valami harmadik fajta butaságot követek el.

Mert végülis nincs tökéletes ember és nincs tökéletes tanácsadó sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr72576663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása