Alapvetően kétféle megközelítését látom a Valentin napnak: vannak, akik tiszta szívből gyűlölik, és vannak, akik szerint ez egy fontos és nagyon jó dolog. Az előbbi körbe jobbára hímnemű, míg az utóbbiba főleg nőnemű ismerőseim vannak (persze nem kizárólag). És természetesen sokan vannak a kettő vélemény között valahol.
Egyébként valamikor a kilencvenes évek elején láttam egy riportot egy "butikos" hölggyel, aki határozottan állította, ő "hozta be" a Valentin napi ajándékozási szokást kishazánkba. Miért? A sok szöveg lényege az volt, mert ez üzlet. Vagyis aki úgy gondolja, hogy a Valentin nap igazából azért van, hogy az év egyik legunalmasabb időszakában is legyen mire pénzt költeni, akkor ez alapján nem jár messze az igazságtól.
Nade marketingesként nem szabad kiindulni a saját preferenciáinkból. Azt kell tenni, ami hatékonyság szempontjából fontos. Így aztán ezek után fel is teszem az eheti kérdést: fontos a Valentin nap hirdetési szempontból?
Utolsó kommentek