Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Celebreklám 2.0

Címkék: onlinemarketing közösség

2011.03.09. szerda 01:18 Konrad

Közismert dolog, hogy ismert személlyel érdemes reklámozni, hiszen ha jól csináljuk, könnyebben tudunk eladni bármit. A hatás viszonylag egyszerű: az ismert személyben megbízunk, amit mond, az úgy jó, ezért ha ő azt mondja, hogy fékezett habzású gyorshitelt kell felvenni, akkor az így van, nincs vita.

Na persze ehhez meg kell lenni a "kémiának": olyan ismert ember kell, amelyikhez a célcsoportunk kötődik, amelyiket valóban elfogad. Ez innentől kutatások és megfelelő célzás kérdése: megtalálni a megfelelő embert és a szájába adni a megfelelő üzenetet.

És akkor most nézzük és csodálkozzunk, mi mindenre képes a modern technika!

Itt van ez a szeles fiú, bizonyos Charlie Sheen, aki elkezdett úgy viselkedni és elkezdett olyanokat mondani, ami minimum megosztotta az őt ismerőket: vajon szabad folyamatosan kurvázni, egy kisebb afrikai ország éves GDP-jét kábítószerre és piára költeni? És ha már ezt tesszük, akkor ezt hirdessük is, és ne sunnyogjunk, ne mea culpázzunk?

Ki-ki vérmérséklete szerint ítél. De egy biztos: Charlie Sheen érdekes lett. Sokkal érdekesebb, mint korábban, a felejthető filmjeiben (apja "elnöki" elismertségének a közelébe sem járt soha). És aki érdekes, arra figyelünk.

Így aztán egy nap alatt lett neki 1 millió követője a Twitteren (és mára 2 millió fölött jár). És persze ez a sok ember nem maradhat parlagon! Amúgy is kirúgták Károlyunkat, így kell egy kis pénz kokóra, kurvára, mittudomén, így most megfordult a dolog: nem a celebbel reklámoznak, hanem a celeb reklámoz.

És a dolog működik. A stáb postolt, és az első szponzor, az Internships.com hirdetése hozott rövid idő alatt 100 ezer kattintást.

Valahol ez azért nagyon érdekes változás. Ahogy megváltozott a világ a televízió elterjedésével, és míg a XX. század elején a szórakoztatóipar ment a háborúba (előadásokat tartani a fronton a katonáknak), addig a XX. század végére a háború lett a szórakoztatás (lásd CNN és Öböl-háború), úgy az internet, és azon belül a közösségi média megváltoztatta az ismert emberek szerepét. Most már nem velük reklámozunk, hanem ők reklámoznak.

Illetve még nem változtatta meg. Most változtatja meg. A szemünk előtt. Hát nem csodálatos?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr422723677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2011.03.09. 09:30:21

És vajon megindul-e a szabályozás? Charlie Sheen Act, nálunk lex Stohl, stb. Mint az USA-ban tilos népszerű bűnözőnek a bűncslekmény merchandise-jéből anyagi hasznot húzni. Ha a hatályos magyar jogszabályokból indulunk ki, akkor mondjuk egy felelőtlen autóst megformáló Stohl Bucis reklámszerződés semmisségét is el lehetne érni, ha bizonyítást nyerne, hogy nyilvánvalóan a jó erkölcsbe ütközik. Viszont mindezt bizonyítani cseppet sem érdekes, főleg ha a reklámnak is társadalmilag pozitív az üzenete (pl. ezetnúl csak Red Bullt iszok, ha vezetek, biztos Úr az orrom hegyén ez most kivételesen tényleg porcukor, stb.)

lacam · http://copyblog.blog.hu/2012/02/07/valentin_napi_sms_mester 2011.03.09. 10:46:55

...hát nem, nem csodálatos:)

Esetleg érdekes...

De inkább szomorú.
És persze átmeneti - előbb-utóbb csak lecseng botrány

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.03.09. 11:12:38

hát nem.
Nem csodálatos.
szomorú...

Mr Y · http://blog.hu 2011.03.09. 11:56:51

@doggfather: Szerintem ebben a "Hát nem csodálatos?"-ban volt 3 merőkanál irónia is :)

Johnny Tinenbalm 2011.03.09. 17:59:43

@Mr Y: attól félek, nem. sok technofil van, akik a technológiai átalakulást (!) még mindig a 6 éves gyerek szemével nézve csodaként látják. ami 6 éves korban rendben is van...


süti beállítások módosítása