Rendre kapom e-mailben vagy megosztásban azokat a rémtörténeteket, amikor valamilyen cég "furcsán" intézi az ügyfelekkel az ügyeit. Beszól a neki nem tetsző ügyfélnek, kioktat, hazudik, erőszakosan reagál és így tovább.
Nincs ebben sok újdonság, eddig is tudtuk, hogy vannak ilyenek. Csak eddig valahogy nem látszottak. Az ilyen rémtörténetek jobbára egy-egy blogon jelentek meg, esetleg e-mailben keringtek, de kb. ennyi. Ám ha valaki nem olvassa a Homárt, vagy éppen nem foglalkozik minden kis fiszem-faszom e-maillel, akkor azért kikerülhette a figyelmét.
De most, a közösségi média korában, ez látszik. Sokkal jobban látszik, mint eddig. Gondoljunk csak bele: ha valaki olyan hülye, hogy a Facebook-on hajt el egy ügyfelet, akkor azt nemcsak az ügyfél és ő látja, hanem mindenki más is. És vannak ilyen hülyék. Ezek után legyek én itt ügyfél? Ezt komolyan gondolja?
A közösségi média csodálatos lehetőséget ad arra, hogy lássuk, kik azok, akiktől nem akarunk venni semmit. Lássuk, kik a bunkók.
És jó ez így.
Utolsó kommentek