Köszönöm, hogy megtaláltad ezt az írást, de inkább ezt olvasd el a témában, ahol javítottam a hibákat. Köszi.
#
Tényleg csak egy kis apróság, de talán figyelmet igényel. Egyre többen osztanak meg linket a Facebook-on, sőt, egyre több cég is ugyanezt csinálja a saját Facebook oldalán, tartalomként. Ilyenkor a Facebook kicsit önkényesen kiválasztja, hogy szerinte mi az, ami a cikkből számít: a címet, az ajánlót, a képet.
Beillesztéskor ezek közül mi egyedül a képet tudjuk kiválasztani, ha többet is talál. A másik két elemre nincs nagy ráhatásunk, az pontosan attól függ, ahogy a weboldalon megjelent. A beillesztett oldal title mezője lesz a kiemelt cím, és a description mező lesz a rövid ajánló.
Nos, ha itt hülyeség van, akkor a hülyeség fog ott megjelenni. De ha ügyesek vagyunk, és ide valóban értékes tartalmat rakunk, akkor ezzel még érdekesebbé válunk, még több látogatót tudunk a Facebook-ról az ilyen ajándék beszúrásokon keresztül kapni.
Figyeljünk erre.
Utolsó kommentek