Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kellenek a kommentek

Címkék: hiba onlinemarketing

2011.10.09. vasárnap 19:37 Konrad

Alig pár hónapja történt, hogy a kommentezési lehetőség néhány nagyobb portálról eltűnt. Ennek elsősorban a törvényi változás az oka: bár valójában tényleg nem büntetik a tartalomszolgáltatót a kommentben elhangzottak miatt, de önmagában ennek a lehetséges veszélye, illetve egyfajta politikai tiltakozás is az oka annak, hogy végül nem lehet a cikkek végén véleményt írni.

Másrészt a kommentezés gyakorlata nagyon szélsőséges. Miközben szakmai oldalakon, blogokon kifejezetten hasznos, aközben a nagy forgalmú oldalakon számtalan troll és ilyen-olyan szélsőséges nézetet valló nehezíti a szerkesztők munkáit. Vagy magukra hagyják a cikkeket a kommentekkel, és az felér egy szőnyegbombázással, vagy rengeteg időt rászánva moderálják azokat. Így a kommentek eltűnése úgy hiszem egyfajta megkönnyebbülés is volt. Ráadásként lett egy felmutatható bűnbak is, így a dolgok egy kicsit más mederben, de haladhatnak tovább.

Holott azt gondoltam már akkor is, hogy a kommentekre szükség van. És tartom ezt a mai napig: a kommentek lehetnek olyan hasznos kiegészítők, amik nagyon fontosak is lehetnek. És erre mutatott egy nagyon jó példát ez a hétvége.

Történt, hogy a NOL.hu egy újságírója talált egy gumicsontot: egy olyan kis információmorzsát, ami a maga nemében ismert, fontos, de amúgy nem jelentős kérdés. Sikerült olyan környezetbe helyeznie, ami nagyon nagy problémaként mutatja ezt be, és máris készen lett a hétvégi szenzáció. Az csak a piciny baj, hogy a cikk szakmailag teljesen elhibázott, számos alapvető hibát tartalmaz.

A cikk írója keveri a fogalmakat, vélhetően nincs tisztába azzal, amit ír. Láttunk már sok ilyet, előfordul ez, ahol nincs szakmai lektorálás, ott főleg. (Pedig jelen esetben elég lett volna házon belül körbekérdezni, saját kiadójánál! vannak nagyon felkészült szakemberek, akik segíthettek volna...)

És ez így is marad mostmár, valahogy az ilyen cikkek sosem "javulnak ki". De szerencsére a NOL.hu-n lehet kommentezni, és pár negatív komment után íródott olyan szakmai válasz is, ami elég jól rendbe rakja a dolgokat. Más kérdés, hogy erre az újságírók hogyan reagálnak (sértődötten, naná, mi mást várhatunk, hiszen ők A Kapuőrök, ők tudnak Mindent, mi az, hogy valaki számon kéri tőlük a szakmai hibákat).

De a lényeg: ha a jövőben valaki a cikkhez téved, akkor bizony a kommentek közt láthatja a javítást is.

És ez így jó is, azt hiszem. Na ezért kellenek a kommentek.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr73290155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://soreo.biz 2011.10.10. 07:51:13

A helyzetet rontja, hogy Hargitai Miklós cikke a Népszabadságban (a nyomtatott lapban) jelent meg, ahol nem lehet pontosítani a leírtakat. (H.M. becsületére szóljon viszont, hogy maga válaszolgatott a kommentekre, nem hagyta ezt a moderátorra.)

Geeklány · http://geeklany.hu 2011.10.10. 10:06:50

@pollner: viszont még akkor is a mundért védte és nem látta be, hogy a cikk valóságtartalma több sebből is vérzik.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.10.10. 10:21:41

@pollner: de szerencsére a napilapok pár nap alatt elmerülnek, az online paradox módon tovább tart, köszönhetően részben a Google-nek.

@Geeklány: ha egyszer leírta, amit jónak gondol... nehéz eltántorítani :) De valójában a válaszában a gumicsontot védte, és nem az írás egészét.

pollner · http://soreo.biz 2011.10.10. 14:44:17

Kétféle tévedés van. Az egyik, amikor az ember elnézi, összekeveri a dolgokat, vagy a rossz memóriájában bízik. Ilyenkor áldás egy jó kis pontosító hozzászólás. A másik - úgy tűnik, ebben az esetben erről van szó - amikor valaki hülyeséget ír/mond, de meg van győződve az igazáról. Ilyenkor a "beszélgetés" egyre kínosabbá kezd válni. Ennek ellenére is azt mondom, hogy csak vitatkozgasson a szerző, az a dolga.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.10.10. 14:55:19

"A cikk írója keveri a fogalmakat, vélhetően nincs tisztába azzal, amit ír."

mármint: "tisztában"

Na, magát a bejegyzést igazolom. :D


süti beállítások módosítása