Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

KKV sorozat: milyen a weboldalad? - 4. rész (az érkezési oldal)

Címkék: kkvmarketing

2011.10.17. hétfő 22:42 Konrad

A sorozat első három részében (1., 2., 3.) olyan dolgokról volt szó, ami általában igaz a weboldaladra: olyannak kell lennie. Most egy olyan kis apróságot kell elmondanom, ami akkor érdekes, ha bárhol az interneten hirdetsz.

Ha hirdetsz, akkor az az esetek döntő többségében olyan hirdetés, ami linket is tartalmaz, vagyis ha valaki rákattint, akkor eljut valahova. (Legyen ilyen a hirdetésed. Ha valaki nem ilyet akar eladni, akkor bátran röhögd ki, és ne edd meg az értékesítő szövegét. Te kkv vagy, neked igenis kell a link!) Ez a valahova pedig mi más lenne, mint a weboldalad! (Lehet más, de arról majd később, egy másik bejegyzésben.)

Nos, ha valaki annyira érdekesnek találta a hirdetésedet, hogy kattintott rá, akkor nagyon nem mindegy, mit lát a kattintás után. Hiszen ő már érdeklődő, őt meg kell fogni, izibe!

Éppen ezért hibás az az elképzelés, hogy a kattintó érdeklődő a weboldalad címlapjára érkezzen. A címlapod másra való. Hacsak nem arról szól a hirdetésed, hogy "nézd meg a cégünk weblapját, mert az tök jó", akkor érdemes egyedi érkezési oldalt (vagyis ahogy jó magyarosan szokás mondani: landing page-et) csinálni. És hogy mi van ezen az érkezési oldalon?

Hát, a hirdetésed, pontosabban annak a folytatása! Nagyon fontos, hogy aki látta a hirdetésedet, az olyan helyre érkezzen, ahol azt valamilyen formában kicsit újra is láthassa, ezzel megerősítve, jó helyen jár. De legyen benne kicsit több információ, mint ami a hirdetésben van! Vagy tudjon többet ez a kis landing page.

Például legyen egy nagyobb fotó a termékedről. Vagy olyan leírás a szolgáltatásodról, ahol esetleg mások véleményét is kiemeled. Vagy ha terméket hirdetsz, lehessen innen rögtön megrendelni.

Érted a lényeget? Ne kelljen a kattintó érdeklődőnek tovább keresgélnie, találja meg itt és most az információkat, legyen minél gyorsabban ügyfeled, vagyis rendeljen!

A jó érkezési oldal elsődleges feladata tehát az, hogy irányítod az érdeklődőt, és ellátod a szükséges plusz információkkal. Tehát ne legyen a címlapod a hirdetés érkezési oldala, mert akkor pénzt dobálsz ki az ablakon.

Azt pedig nem érdemes, nem igaz?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr743310558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása