Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hogyan változzunk?

Címkék: onlinemarketing weboldal

2011.11.02. szerda 20:49 Konrad

A Facebook folyamatosan változik. Írtam már erről, ismert dolog, néha bosszankodunk miatta, de valahogy megszoktuk. Ha reggelre kelve valami egészen új dolog köszön ránk, hát megpróbáljuk megtanulni, és ennyi. Lépünk tovább, dolgozunk, ahogy kell.

Ezzel szemben van egy csomó szolgáltatás, ami gyakorlatilag állócsillagként tündököl az égen: nem változik azon szinte semmi, vagy ha igen, akkor csak kis lépésekben, és csak nagyon lassan. Ha egy logó mérete megváltozik, egy gomb kicsit arréb kerül, azt már észrevesszük, és ha jó is változás, eléggé idegenkedve fogadjuk. Hiszen nem vagyunk ehhez szokva.

Aztán ha ez a kedvelt szolgáltatásunk hirtelen nagyon másmilyen lett, akkor eleve kritikusan fogjuk azt fogadni. És ha úgy érezzük, hogy rosszabb lett - mert tényleg vannak benne hibák, mert nem a mi stílusunk lett, mert az új megjelenéssel azt érezzük, hogy veszített a funkcionalitásából - akkor még szélsőséges esetben ott is hagyjuk. 

Erre utóbbira jó példa a Google Reader mostani változása. Az új design szellősebb, követi a Google általános új designját - és funkcionalitásában nem olyan, mint volt. Sok dolog változott, egyik napról a másikra. De ez egy olyan szolgáltatás, amit nagyon sok "régi motoros" használ, és közülük többnek nem tetszik ez a változás. 

Érezzük az ellentétet? A folyamatos változást elfogadjuk, továbblépünk, az egyszeri nagyobb változást viszont nem szeretjük. Egyesek szerint az iWiW zuhanórepülésének is az egyik oka a 2010. év végén bevezetett új design volt...

Mi hát a jó megoldás? Te hogyan változtatnál a szolgáltatásodon?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr783348835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viteez 2011.11.02. 22:11:45

a greadernek nem a kinézet váltás a fő problémája, hanem az, hogy kiiktattak egy olyan funkciót, amiért sokan használták és szerették: a greader megosztás-t…
ezzel erőszakkal próbálják terelni a jónépet a g+ felé, hogy ott osszanak meg a reader helyett.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.11.02. 22:17:49

@viteez: igen, írtam is a postban. Amúgy a Facebook is megteszi ugyanezt, számos dolgot tudok, amit kiszedett, pedig hasznos volt és használtuk.

viteez 2011.11.03. 17:34:13

kövezzetek meg, de egyébként nekem meg tetszik az új greader kinézet :)

viteez 2011.11.03. 17:35:19

@Konrad: az a helyzet, h fb-re én már csak azért megyek fel, h lecsekkoljam a 3 felső ikont, h jött-e új piros buborék… meg van egy page, aminek adminja vagyok, de személyes dolgokra már alig használom…

hia · http://hunetkft.hu 2011.11.03. 18:37:57

Én a markánsabb változást jobban kedvelem. Igaz, hogy egy ideig szokatlan, de utána szeretjük azt gondolni, hogy jobb lesz. (Lásd még például index.hu változások. Kíváncsi lennék, hogy ha visszakapnánk egy korábbi designt, mit szólnánk.)

A Google Reader most szokatlan, de általában a Google új designjai tetsznek (Gmail mindenképpen, Google Docs is jobb, stb.). A "megszüntetünk funkciót és használd a G+" mentalitás kicsit zavaró, bár engem nem érintenek az elvett funkciók.

A Facebook "állandóan változik, mindig van valami új" hozzáállás jobban idegesít.

drHorváthTamás · http://drhorvathtamas.com/ 2011.11.03. 21:33:45

@viteez: Szerintem dűlőre akarják vinni a közösségiség kérdését a google-nél, akár a greader feláldozása árán is. Valószínüleg nincs elég tartalom/élet a g+-on, ezért erőszakolják oda a népet a greader megosztás megszűntetésével. Ami kétélű fegyver, mert ha ettől (is) beindul a g+, akkor jó, de ha nem megy, akkor a g+-szal együtt a greader is a wave/buzz sorsára juthat.

viteez 2011.11.03. 22:07:39

@HTamas: ezt én is így gondolom… részemről halottnak tekintettem a g+-t, de most emiatt elkezdtem használni, és el kell, h mondjam, h kezd tetszeni…

Gwabor · http://enspire.hu 2011.11.06. 00:13:25

A Gmail tetszik, bár néhol van egy kis pocséklás:
www.noob.hu/2011/11/04/less-wasted-space.gif
De így is jó.
A Greader viszont nekem se tetszik, de egy kis idő múlva hozzászokok, mást nem tehetek Nem hiszem hogy találnék jobbat, bár ha valaki tud valami mást őrülten nagy feedmennyiség kényelmes kezelésésre, akkor azt kipróbálnám.
Meg amúgy: lifehacker.com/5856188/readersharer-brings-sharing-options-back-to-google-reader-in-firefox-and-chrome


süti beállítások módosítása