Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

FB: RTFM

Címkék: ajánló facebook

2011.12.09. péntek 00:10 Konrad

Emlékszem, a pre-internetikus időkben nagyon nagy keletje volt azoknak a könyveknek, amelyek egy-egy szoftver aprólékos leírásáról szóltak: hogyan használd a CorelDRAW-t, hogy legyél mágus PhotoShop-ban stb. Én magam inkább felfedező típus vagyok, szívesebben próbálkoztam az egyes funkciókkal, így nem voltam kifejezett célcsoport, de tény, ezek a könyvek akkor és ott nagyon hasznosak voltak.

Aztán jött az internet, és hirtelen rengeteg tudást meg lehetett kapni online - és valahogy a könyvekről is kezdünk leszokni.

Ezért is furcsa érzés a kezembe fogni egy friss, ropogós, 2011 végi papír alapú könyvet, ami valaminek a leírása. Ráadásul ez nem is egy többé-kevésbé statikus szoftveré, hanem egy webes szolgáltatása. Nem is akármelyiké: ez a könyv a Facebook-ról szól.

Egészen pontosan arról a Facebook-ról, ami akkor létezett, amikor ez a könyv íródott, tehát úgy szeptember-október környékén. Vagyis ha innen nézzük, akkor elavult őskövület, nem? Mármint nekem, aki naponta fent lógok, és a munkám miatt mindent el is olvasok, így pontosan tudom, mi hol van és miért (vagy nem tudom pontosan, mert reggel arra ébredek, hogy már megint minden átvariáltak az óceán túloldalán).

De vissza a könyvre: mi értelme van ennek? Elsőre, amikor hallottam, hogy lesz ilyen, én is eléggé értetlenül néztem ki a hajam alól. Aztán így, kézbefogva, átlapozva, beleolvasva, azt kell mondjam, nem hülyeség. Igaz, a célcsoport nem én vagyok. Nagyon nem.

Hanem ki? Minden olyan rokonom, barátom, aki nem a monitortól lebarnult fejű. Azok, akik élik a normális életüket, és a Facebook-ot csak elvétve (értsd hetente 3-4 alkalommal) használják. Nem napi 18 órában. És sok ilyen ember van. Rengeteg. 3,6 millió magyar regisztrált, vagyis idehaza minden harmadik ember fönt van.

A könyv címe: Facebook dióhéjban. A bátor kiadó, aki hitt benne, a Kiskapu. A tartalomról nem nagyon van mit mondani: leírja, hogyan kell használni a Facebook-ot. Én merem javasolni mindenkinek, aki mostanában kezdte el használni, legyen a használat oka magán vagy céges. Jó és hasznos könyv, még akkor is, ha helyenként már meghaladta az idő és a szélsebes változások.

Karácsonyra ideális lehet, de azért figyeljünk rá, hogy ne érezze sértésnek egy-két geek ismerősünk, ha ilyet veszünk nekik.

Aztán, tavaszra, úgyis elolvad az aktualitása - a még le se esett hóval együtt.

(A képet itt találtam.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr223449566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása