Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

TeCső

Címkék: ajánló video üzlet

2012.03.01. csütörtök 22:41 Konrad

Tegnap este egy party keretében ünnepeltük meg azt a tényt, hogy a mai nappal elindult a magyar YouTube. Sokan és sokfelé leírták, miért is jó ez: a hazai előadók is kapnak pénzt, újfajta hirdetési megoldásokat kapunk (pre-roll videó, ami átugorható, de fizetni csak azok után kell, amik végigmentek), ráadásként mindenféle magyar csatornák is megjelentek: királyi tévé, TV2 és így tovább.

Arról nem volt szó, de feltételezhető, hogy másoknak is lesz lehetőségük így becsatornázódni, ami hosszabb távon jót tehet akár a magyar kultúra terjesztésének is. Végül ne feledkezzünk el arról, hogy a hivatalos magyar YouTube azt is jelenti, hogy a Google számára ez mostantól támogatott valami lesz - az pedig csak jó lehet. Nekünk, felhasználóknak.

De vajon nekünk, hazai tartalomszolgáltatóknak? Pánikoljunk ismét?

A YouTube party Budapesten a Szabadság tér 17-ben, vagyis a volt MTV székházban került megrendezésre. Egy kis film-zene(eszköz)-történeti minikiállításon kellett áthaladni, a díszítés pedig retrónak szánt tévéadások voltak, terítővel lefedett asztalkákon a nyolcvanas évek sztárjaival. Ez az egész miliő kb. olyan volt, mint egy halotti tor a leölt ellenség főhadiszállásán, italok a vesztesek sisakjából, terítve a vesztesek páncéljaira.

A YouTube jött, látott, győzött. Ez van.

És még egy: a külsőségek, a fogadtatás, a party minősége a kilencvenes évek végének telkós bulijaira emlékeztetett. Akkor ott volt a pénz. Mára nagyot fordult a világ: a Magyar Telekom veszteséges évet zárt, miközben a Google idehaza is szárnyal. És ezt nem szégyelli meg is mutatni.

Én a magam részéről örülök annak, hogy ez a változás megtörtént. Végre megtörni látszik a jég a hazai zenei élet és az internet kapcsolatában, van valami modell szerűség, ami a felhasználók igényeivel sem megy igazán szembe - lehet ebből jó dolog is.

Másrészt szomorú, hogy ehhez egy Google kellett, hiszen amit most a YouTube ad, azt adhatta volna az IndaVideó vagy a Videa is. Biztosan megvannak azok a jó indokok, hogy miért nem, és ebben bizony benne van az, hogy a Google-nek irdatlan sok pénze van, fejlesztésre, de akár arra is, hogy piacot vegyen, ha akar. Nehéz egy ilyen versenytárssal harcolni. De ezen már kár lenne siránkozni, inkább örüljünk, és figyeljünk, fog-e ez valami változást hozni a hazai reklám és zenei piacon.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr444283138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Y · http://blog.hu 2012.03.02. 11:59:05

az Indavideónál már az is jó lenne ha a lejátszó mindig megfelelően működne! Még mindig rengetegszer van olyan hogy nem lehet "beletekerni" a videóba, vagy ha beletekerek kifagy... kb böngészőtől függetlenül... :(

Kicsit ugyanaz az érzésem ezzel kapcsolatban mint a pár napja beharangozott turulcsirip véggel kapcsolatban amiket leírtak...

taste 2012.03.06. 13:23:11

tecső sztem pofátlan és "etikátlan" a nem-átléphető reklámjaival.. de az 5mp után átléphető fajta se jobb..

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.03.06. 18:02:02

@taste: én eddig csak átléphetőt láttam. Amúgy mitől etikátlan? Maximum zavaró, kellemetlen, idegesítő, bosszantó stb.

taste 2012.03.07. 11:40:44

@Konrad: én utóbbi napokban csak nem-átléphetőt láttam (lehet ezek rövidebbek?) nem tudom, de azért lassú netről ha meg akarsz vmit 240 be nézni, és arra kell várnod a saját videód helyett hogy egy ki nem lőhető reklám töltődjön (sztem 360ban melesleg, min.) percekig, az azért gáz.. sztem. etikán lehet vitatkozni, sztem ha nem azt kapom amiért odamentem (jutubra x videót megnézni), hanem 1-2p várás után meg kell néznem még 30-40mp amerikai toborzót vagy vmit ami nem érdekel, az nem jó :) szavakon vitázhatunk, de kár hogy nincs azért egy elvárt minimum határ a neten, legalább a multimillárdos cégeknél.. (mert józsika honlapja hogy tele van szúrva pop-underekkel azt megértem)


süti beállítások módosítása