Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Se pénz, se reklám?

Címkék: onlinemarketing

2012.06.12. kedd 23:30 Konrad

ID-10065910.jpg

Igen aktuális kérdés, hogy mit tegyünk, ha reklámozni kellene, de nincs pénzünk. A hagyományos - offline - világban is léteznek trükkök, módszerek, de az internet aztán elég sok jó lehetőséget ad!

Először is fel kell ismernünk, hogy a tőkénk nem kizárólag pénzt jelent. Van sok más olyan erőforrásunk, amiből reklám lehet. Nézzük meg ezek közül a fontosabbakat!

  • Az első természetesen az időd. Az az idő, amit reklámra tudsz a pénz helyett (vagy mellett) fordítani.
  • A második a kapcsolati tőkéd. Kiket ismersz, kikkel vagy jóban.
  • A harmadik a tudásod. Mennyire ismered a vevőidet, a saját környezeted.
  • A negyedik a barátaid - az ő idejük, tudásuk, kapcsolati tőkéjük.
  • Az ötödik a céged eddigi teljesítménye: a korábbi és jelenlegi ügyfelek, a referenciák.

És persze még lehet ezen kívül sok más, egyéni helyzetektől függően.

De hogyan élj ezekkel az erőforrásokkal? Mik azok a megoldások, amik pénz nélkül is hasznot hozhatnak? Lássuk!

Tanulj meg kommunikálni! Vagy már tudsz? Akkor kommunikálj! Használd a közösségi média eszközeit, írj blogot, készíts Facebook oldalt, legyél jelen a LinkedIn-en. Keresd meg azt, ami neked tetszik eszköz, és használd. Mesélj magadról, a cégedről, a problémáidról, a sikereidről. Beszélgess, barátkozz, építkezz.

Készíts hírlevelet. Lehessen rá feliratkozni, és szólj az ügyfeleidnek, iratkozzanak is fel rá. Csinálj a weboldaladra feliratkozó mezőt, de előbb jelentkezz be adatkezelési sorszámért, nehogy megbüntessenek. Aztán szólj a barátoknak, partnereknek, segítsenek minél több feliratkozót gyűjteni. Pénzed nincs, így komolyabb nyereményjátékot nem tudsz csinálni, de írhatsz a szakmádban izgalmas és hasznos pdf-eket, amiket aztán a feliratkozóknak elküldhetsz.

Szedd össze, kik voltak eddig az ügyfeleid. Szólítsd meg őket, csinálj egy olyan akciót, amelynek során megéri nekik ajánlani a te cégedet. Ha elégedett ügyfelek voltak, akkor azt hiszem nem lesz ezzel gond!

Aztán nézz körbe egy kicsit más szemmel: kik azok a partnerek, ügyfelek, barátok, akiknek van már olyan lehetőségük, ahol téged is reklámozhatnak? Hírlevél, látogatottabb blog, sok követő a Facebook-on... az a lényeg, hogy számodra is érdekes legyen az elérhető célcsoport. Ha találsz ilyeneket (és fogsz, hidd el), bátran kérj szívességet. Lesznek, akik elutasítanak, de olyanok is, akik segítenek. És majd ezt szépen felírod a szívesség-bankba. Igaz, ennek van egy kis ára: illik neked is önzetlennek lenni. De ha nincs pénz, az bizony acélozhatja a jellemet is!

Végül nem beszéltünk a tudásodról. Illetve beszéltünk, hiszen mindezt a tudásod fogja felépíteni - de a tudásodat is fel kell ehhez építeni. Tehát tanulj. Kövess blogokat, fórumokat, tanulj meg eszközöket használni. Irtózatosan sok információ elérhető ingyenesen a neten, neked nincs más dolgod, mint önként és dalolva magadba szívni a tudást. Hogy aztán majd ebből újabb és újabb eszközöket találj.

Végül egy jó tanács: a hatékony értékesítést segítő eszközök azért pénzbe kerülnek. Ezért amint van bevételed, azt forgasd is vissza azonnal!

Végül egy dologról nem beszéltem, ez pedig a demo hirdetések. Vannak szolgáltatók, akik adnak ezt-azt kipróbálásra. Például a Google szokott osztogatni AdWords kuponokat, de szerencsés esetben máshoz is hozzájuthatsz. Igaz, ezek esetleges megoldások, tervezni velük nem lehet. De ha belefutsz ilyenbe, azonnal használd föl! Talált pénz ez, csak okosan kell elkölteni. De ugye a tudásodat már építgetted a fentiek alapján, nem igaz?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr554584559

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Se pénz, se reklám? 2012.06.13. 08:30:01

Igen aktuális kérdés, hogy mit tegyünk, ha reklámozni kellene, de nincs pénzünk. Az internet elég sok jó lehetőséget ad!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_csótány 2012.06.13. 02:05:17

na végre, ismét egy post.
a következőkben talán szét lehetne boncolgatni az itt említetteket, hogy melyikben mik a lehetőségek.


süti beállítások módosítása