Néha érdemes kicsit megállni a rohanásban, és elgondolkozni azon, amit éppen látunk magunk körül. Ez a viharokkal tarkított kánikula tökéletes alkalom arra, hogy pihenés képpen ne a határidőkkel foglalkozzunk, hanem kicsit elmélkedjünk.
Mert sok gondolkodni való van, elég csak a hazai szakmai híreket átfutni.
Például miért lehet az, hogy miközben van egy hazai online forgalommérés, egészen pontos adataink vannak arról, hogy a felhasználók idehaza miket látogatnak, illetve egy oldalt hányan látogatnak, mégis kikerülhet egy olyan cikk, mint amit a Social Times írt: megbízhatatlan adatforrások, jól láthatóan hamis számok, így aztán egy teljesen fölösleges cikk. Pedig az ötlet jó. Hol akadhatott el az információ, hogy nem a megbízható forrásból dolgoztak?
Aztán itt van ez a kis nyári vihar-a-biliben a kuponos oldalak körül. Miközben jól láthatóan egyes "szakmai" körök PR és verseny okokból erősen támadják a kuponosok oldalakat, azok élnek és virulnak - és közben azon vitatkoznak, ki a nagyobb. A Bónusz Bridág vagy a Kuponvilág? Itt vajon ki téved? (Amúgy meg nem tök mindegy?)
Meg egy kicsit elméláztam még azon is, hogy milyen csönd van a piacon. Olyan, mintha nem történne semmi - de én inkább ezt vihar előtti csendnek nézem. Vajon mi fog történni ősszel? Mennyire fogják a "nagyok" megtalálni a pénzcsapot a display bevételek elmaradása után?
Meleg van. Lehet, csak az a bajom.
Utolsó kommentek