2011. május elején indult el legmerészebb közép-kelet európai próbálkozás az internetes tartalmak fizetőssé tételével kapcsolatban. Ekkor indult el ugyanis a szlovákiai Piano rendszer, kilenc oldallal: Sme, Hospodárske Noviny, Pravda, Šport (napilapok), .týždeň (hetilap), PC Revue…
Zongorázni a bevételt
Címkék: tartalom üzlet
2012.01.13. péntek 23:09 Konrad
40 komment
Mások vagyunk?
Címkék: statisztika onlinemarketing kutatás
2012.01.11. szerda 22:10 Konrad
Kálmán Tamás küldött nekem a minap egy érdekes előadást, ami a közép-kelet európai országokkal kapcsolatos, jelesül Csehország, Lengyelország, Szlovákia és Magyarország display hirdetésinek az átkattintási adatairól szól (többek között). Az anyagot a Gemius állította…
12 komment
Továbbra is a tartalom a király!
Címkék: onlinemarketing üzlet
2012.01.10. kedd 23:39 Konrad
Az utóbbi napokban többen kérdezték tőlem, szerintem mi lesz a trend 2012-ben az interneten, illetve az online reklám világában. Jellemzően két dolgot válaszoltam: a mobil megoldások és a teljesítmény alapú árazások.Pontosítva: a mobil alkalmazásokról, a mobilos megoldásokról…
Szólj hozzá!
QR-re offline!
Címkék: mobil onlinemarketing
2012.01.09. hétfő 21:03 Konrad
A QR kódok személyes kedvenceim. Egyrészt nagyon tetszik a technológia, az, hogy ennyire egyszerűen lehet több ezer karaktert kódolni, másrészt nagyon impresszív a működése: még nem ideális esetben is elég egy okostelefon, és máris deokódolhatjuk az információkat.Még 2010-ben…
Utolsó kommentek