Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Neked mitől hiteles?

Címkék: onlinemarketing facebook

2013.01.14. hétfő 14:40 Konrad

ID-10075051.jpg

A közösségi média kommunikáció egyik fontos feladata, hogy megteremtsük azt a hitelességet, ami miatt a résztvevők elfogadják az üzenetünket, ami miatt azt mondják, hogy az adott cég, az adott márka vagy éppen az adott személy hiteles. Minél ismertebb egy cég, annál több eszköze van a hitelességének a megteremtésére, igaz, annál könnyebb azt el is veszítenie. Például a nagy szolgáltató cégek közül azok, amelyeknél sok az ügyfélpanasz (pl. Magyar Telekom, UPC, bármely mobilszolgáltató) meg kell azzal is küzdeniük, hogy a közösségi médiában sok a negatív véleményalkotás róluk.

De vajon mikor hisszük el egy hírről, hogy az igazat állít? Én magam is osztok meg a Facebookon mindenféle dolgokat, köztük sok olyat is, amiről előbb-utóbb kiderül, nem igaz, vagy csak részben igaz. A Facebook egy kicsit az azonnaliság, így nincs idő mindent ellenőrizni, a továbbosztás jobbára attól függ, mi magunk mennyire hisszük el a hírt, mennyire vonódunk be érzelmileg, és mennyire hisszük el a megosztónak, hogy igaza van. És persze sokszor tévedünk is...

Nagyon érdekes kérdés tehát, mi kell ahhoz, hogy akit olvasunk, hitelesnek gondoljunk? Milyen kisebb-nagyobb okok motiválnak? Az ismert név? A közeli barátság? A jó helyesírás? (Aki nem ír helyesen, az eleve hiteltelen?) A megosztások száma? A lájkok száma? A közös ismerősök száma?

Neked mi az, ami alapján valaki hiteles? Vagy ez mindegy is, ha van egy érdekes hír, osztod tovább?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr685017745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.14. 16:17:08

a híroldalak sem igazán ellenőriznek. ferdítenek rendesen. mármár az a kivétel, ha valami 100%ban ugy van leírva, ahogy valojában történt. lehet mondani, hogy a lényegtelen részleteket minek ellenőrizni, de hol a lényegtelen és a nem lényegtelen határa? így ha többször kiderül, hogy végulis nem ugy van, ahogy leírták, akkor már ha igazat ír, akkor sem hiszed el.

bosszantó továbbá, hogy ha kérdezel valami az fb-n a szolgáltatoktol, akkor írjál a nemtom hova, hívjál fel nemtomkit, vagy simán nem jon válasz. továbbá ezt az állitását nem lehet utána számonkérni, tehát végulis van igaza, hogy telefonálja, vagy irjak. tehát a fb csatorna reklámozásra marad, nem igazán kapcsolattartásra.

egyébként a sok szemét miatt nem használok fbt, meg már nem érzek késztetést, hogy én is szemeteljek ott.

mark.hu · http://mark.hu 2013.01.14. 16:41:18

Ha valamit megosztok, akkor igyekszem ellenőrzni a valóságtartalmát, így lehet, hogy a gyorsasági versenyt bukom, de a hitelességit legalább nem. :)

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2013.01.14. 18:07:48

A hétvégén pont ezen háborogtam a Facebook üzenőfalon. Már mindenki megoszt mindent eszetlenül.. Én inkább nem osztok meg semmit, vagy nagyon-nagyon ritkán, de akkor utána nézek a dolognak.

jabjab · http://www.jabjab.hu 2013.01.14. 20:34:41

ritkán osztok meg. Ha van 0.01% esély hogy kamu, inkább nem. Minek égjek be?


süti beállítások módosítása