Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy újszülöttnek...

Címkék: onlinemarketing

2013.01.24. csütörtök 21:32 Konrad

mbp_fornt.jpgAzt gondolná az ember, hogy így 2013-ra mindenki perfekt az internetes marketingből, de legalábbis tudják az emberek, mi az a ppc, mi az a keresőhirdetés. Persze, nem így van. Rengeteg olyan kkv vezető van, akinek az internet ismerős, napi szinten használja, küld emaileket, olvas portálokat, használ Facebookot, de amikor odajut, hogy hirdetni akar, kell bizony tartani egy szép minioktatást.

Van tehát egy nagyon érdekes szakadék azok közt, akik már évek óta használják az online eszközöket és azok közt, akik még csak most kezdik el tanulni, megtapasztalni. Ami ebből nekem igazán tanulságos, az elsősorban az, hogy az ismeret hiánya miatt fel sem merül sok vállalkozóban, hogy vannak ilyen eszközök, hiszen nem tudja, hogy lehetnek.

És ezek az emberek amúgy használják az internetet. De mivel ez számukra egy "nem érdekes" téma, így nem is jutnak el arra a tudásszintre, hogy megérthessék, ez kell nekik. Általában máshonnan is közelítenek, például azt tudják, kell egy weboldal (vagy akár valami webes értékesítés), és ezt kellene nekik reklámozni. És amikor elkezdem mesélni, milyen eszközöket javaslok, akkor látom a tekintetekben, hogy ilyen erővel oroszul vagy románul is mondhatnám, akkor sem értenének kevesebbet...

Ez egy olyan szakadék, amit elsősorban pénzzel fognak áthidalni ezek a vállalkozók, vagy kevés pénzzel és elmennek tanulni valahova (például a Samlinghoz, ahol tanítok), vagy sok pénzzel, amikor megvesznek olyan dolgokat, amik drágák ámde haszontalanok. De valahogy előbb-utóbb át kell ugraniuk.

2013 és az elkövetkező egy-két év még erről fog szólni: a mikro- és kisvállalkozások tömegesebb megjelenéséről az interneten. Nem azért, mert hirtelen megvilágosodnak, vagy mert hirtelen sok pénzük lesz, nem. Az internet hatékonysága ebben a szegmensben nagyon jó, és aki ezt nem használja, az lemarad. Egyszerűen az internetet használó versenytársak meg fogják verni.

Tanulni kell, és tanítani. Ahogy 96-97-ben azt kellett tanítani, mi az internet, 98-99-ben azt, higy mi a weboldal, 2000-2001-ben azt, mi a banner és így tovább - most azt kell megtanítani, mit érdemes használni az interneten.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr135041978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atisp · http://www.netgo.hu 2013.01.25. 11:09:30

Sztm. meg az internet előretörésével a kicsit (főleg a kereskedők) komoly bajba fognak kerülni, hiszen a földrajzi, lokális előnyeik megszűnnek és szemtől szemben kell majd megküzdeniük az akár 1000x akkora szereplőkkel. Ennek eredménye véleményem szerint az lesz, hogy 2015-végére már jóval kevesebb kis cég lesz, mint most. Akik viszont meg tudnak maradni azok tudnak maguknak piacot szerezni és meg tudnak/fognak erősödni. Marketing egyébként általában kevés az üzleti és kereskedelmi rideg tényekkel szemben. (Pl. Nem az baj, ha valaki nem ért a marketinghez, de az már komoly gond, ha nem tud vagy nem akar megfizetni egy valódi szakembert. Persze ehhez meg kellene lennie annak a szaktudásnak is, hogy valaki alternatívák feltérképezze és azok közül tudjon jól választani.)

Atisp · http://www.netgo.hu 2013.01.25. 11:11:16

Elírás (első sor: "kicsik")


süti beállítások módosítása