Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Van fogalmad?

Címkék: hiba onlinemarketing

2013.02.26. kedd 20:58 Konrad

ID-10071532_trash.jpgMa egy kampányjelentésnek látszó emailben, amit egy ügyfelemnek küldött egy most meg nem nevezett tartalomszolgáltató, olyan szakmai baki szerepelt, amin nagyon megdöbbentem. Egy mérőszámot, ami azt mutatta, mennyire nem hatékony az oldala, úgy állított be, mintha azt mutatná, mennyire jól működik az oldaluk.

Egyértelműen nem megvezetni akarta az ügyfelem, hanem tényleg azt hitte, ez a szám bizony nekik pozitív jelentéssel bír. (Egyébként a bounce rate-ről, vagyis a visszafordulási arányról volt szó.) Persze az ügyfél adott esetben ugyanúgy nem kell, hogy értse, mit jelent egy olyan mutató, amit a saját munkájához nem szokott használni. Ha pedig még a magyarázat is ott van a levélben...

Szóval, meglepett ez a fajta tudatlanság. Meglepett, mert egyébként tényleg egy szimpla keresés eredményeként a fogalom magyarázata elérhető. És meglepett, mert olyan valaki követte el, aki elvileg a szakmában dolgozik - és ha valahol állást keres majd a jöcőben, simán beírja, 3 év online marketing tapasztalat.

Másrészt, ha ezt nem tudja, vajon mit nem tud még? És miért ilyen tudatlan? Nem tanította meg neki senki? Vagy nem figyelt oda? Vagy nem is érdekli??

Tanulságos. A legnagyobb tanulsága pedig azoknak van belőle, akik még csak most tanulják az online marketinget - a kedvükért írtam meg a bejegyzést. Meg kell tanulni a fogalmakat, azok pontos magyarázatát, mert ha nem tesszük, akkor nem fogunk tudni értelmes szakmai beszélgetéseket folytatni - és néha sikerül úgy kiteregetni a szennyest, hogy közben azt hisszük, sikeres ruhabemutatót tartunk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr535107205

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Van fogalmad? 2013.02.27. 10:52:01

Meg kell tanulni a fogalmakat, mert ha nem tesszük, akkor néha sikerül úgy kiteregetni a szennyest, hogy közben azt hisszük, sikeres ruhabemutatót tartunk.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.02.26. 21:50:30

Naja, az önéletrajz első szűrőnek jó és ennyi. Az a munkáltató meg is érdemli, aki önéletrajz és bemondott referenciák alapján felvesz valakit. Számomra teljesen érdektelen, hogy hány évet dolgozott valaki XY cégnél, mivel egyrészt lehet, hogy a tulajdonosnak fogalma sem volt, mit lehetett volna tényleg kihozni a dologból, másrészt meg lehet, hogy nem is a jelentkező csinálta a dolgokat, csak volt egy jó beosztottja.

Elég egy egyszerű kérdést feltenni, pl. hogy mi az a 10 dolog, amit először eszedbe jut egy új weboldal SEO-jával kapcsolatban? Vagy online marketingben utazva is lehet hasonlót kérdezni, bár én csak a közösségi hálózatokban vagyok otthon ezen a területen. És egy igazi profi már abból látja, hogy jó -e a jelentkező, hogy az mit sorol az első 10 végrehajtandó feladat közé. Kicsit olyan ez, mint a programozás, ülj le és csináld meg ezt a tesztfeladatot, minden más a második körben jön majd.

Amikor a programozónkat, grafikust, kreatív írót kerestem, én is beleestem abba a hibába, hogy elkezdtem nézni az önéletrajzokat, aztán később már a jelentkezők fele ott kihullott, hogy fel voltak háborodva, hogy ingyen tesztfeladatot kell teljesíteni. Bár ez utóbbi mondatot csak érdekességként írtam le, jól jelzi, hogy milyen emberek dolgoznak szakmabelinek nevezve magukat, csak mert mondjuk egy korábbi helyen puszira felvették őket.

kovácspéterke 2013.02.27. 08:27:15

Hát, mi egyszer egy tárgyaláson egy elég nagy német cég pr vezetőjének mondtuk el, hogy mi is az a webaudit, az adverticum, hol ellenőrizheti egy oldal számait stb. Nagyon hálás volt érte, mi meg nem hittük el, h az online-ban erősen jelenlevő cégnél ez ismeretlen fogalom. Csak az nem volt világos, h pl a cég mi alapján fizet az online pr-ügynökségének meg a reklámosoknak, h dönti el mi volt a hasznos megjelenés és mi nem.

Vittore, érdemes már a jelentkezéshez kérni egy próbamunkát :)


süti beállítások módosítása