Azt látom, hogy az online marketing egyre összetettebb eszköztára néha kicsit elriasztja azokat, akiknek ezt használniuk kell. A bőség zavar ez, de érdemes odafigyelni rá, hiszen ha meg is kérünk hozzáértőket egy-egy terület megvalósítására (pl. AdWords kezelésre vagy mondjuk közösségi média jelenlétre), akkor is látni illik a Nagy Képet. De az is fontos, hogy lássuk, mire is képes egy-egy eszköz.
Éppen ezért kellenek az olyan konferenciák is, ahol egyfajta metszetet láthatunk az éppen aktuális gyakorlati feladatokról. Október elsején lesz a Menedzserképző Központ III. marketing konferenciája, ami pont ilyen célt tűz ki maga elé: a legfontosabb területekkel egy részével foglalkozik, jó gyakorlati témákat vesz elő, és mindezt besűríti egy délutánba.
Szó lesz Facebookról, LinkedIn-ről, SEO-ról és mérésről, ráadásként Foursquare-ről, Instagram-ról és társaikról is. Értő előadóktól, akik ezt napi szinten használják és csinálják. Akinek fontos az aktuális és friss tudás, annak kár lenne kihagyni ezt a lehetőséget - most ráadásul a blog olvasói kedvezményes jegyet is vehetnek ezen az oldalon.
Utolsó kommentek