Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nagynak kell látszani?

Címkék: onlinemarketing

2013.10.29. kedd 23:54 Konrad

ID-100197121.jpgNem érthetsz mindenhez, és nem lehet mindenre időd. Ha te az a típus vagy, hogy csak az a munka van elvégezve, amit te csinálsz meg, akkor nehéz életed van vállalkozóként. Csapat kell, és ezt nemcsak Minarik Ede tudja. És nem baj az, ha a csapatod rugalmas: mindig az adott feladatra állnak össze. Egy hatalmas cégnél ez működik házon belül, kisebb cégek esetében viszont megbízható partnerekkel. És vicces, amikor néha mi válunk egy-egy projekt esetében partnerré, miközben más esetben mi vezetünk.

Azt mondják, a jó étteremben nincs sok oldalas étlap, nem lehet mindenféle ételt enni. Meg kell lenni a specialitásnak, annak az íznek, amiért oda szeretnek járni az emberek, és nem várja el senki, hogy a ház saját borát szolgáljuk fel, ha amúgy az étel kiváló. Sosem értettem azokat az ügynökségeket, akik bár nem hatalmasok, és alvállalkozókkal dolgoznak, de ezt titkolják, és úgy tesznek, mintha tényleg full service ügynökség lennének. Az ügyfél sokkal jobban szereti az őszinteséget, és ha a munka elkészül, akkor nem fáj neki, ha nem egy szobán belül készült el minden.

Ahogy változik ez a szakma, úgy értékelődik fel a tapasztalati tudás és a rugalmasság. Ez néha sokkal fontosabb, mint az, hogy hány főállású ember dolgozik a projekten, ha az amúgy szuper lesz.

Nem így van?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr395605653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.10.30. 09:18:18

volt olyan,aki azt mondta, azért kell egynek látszani (és az ő brandjüket tolni), mert az ügyfél összezavarodik, hogy akkor most ki is dolgozik neki és miért.
Hogy nekik egy helyen kell a megoldás.
Tehát nagynak kell látszani. Aki mindent tud, mindenhez ért.
Persze vannak ügyfelek, akiknek ez tényleg így kényelmes.
De nem biztos, hogy szívesen dolgozik az ember olyanokkal, akiknek nehézséget okoz, hogy nem ugyanaz a cégnév van a papírokon, meg jelentéseken.

Mert annak az is nehézséget fog okozni, hogy ez az egész miért jó, és hogy mit és miért is kéne csinálnia (azon túl, hogy vesz Xezer kattintást).

Nem mindenki ilyen azért, persze :)

jabjab · http://www.jabjab.hu 2013.10.30. 22:02:40

Én annyiszor hallottam már ezt az integrált kommunikációs bullshit-et (sőt, volt régen olyan hogy nekem is ezt kellett mondanom). De ma már szinte minden értelmes marketinges tudja, hogy az ügynöksége nem mindenes (vagy ha az, akkor mindent csak alapszinten csinál).
Vagyis marad az őszinteség.

A másik a a lusta marketinges, aki nem akar sokféle specialistával együtt dolgozni.

Én azt mondom, ha most a megbízói oldalon ülnék, nem örülnék ha az ügynökségem mindenhez akarna érteni. Olyan nincs. Akkor meg az a jó ha már őszinte.


süti beállítások módosítása