Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szemlélet

Címkék: onlinemarketing érdekes

2013.12.16. hétfő 22:54 Konrad

bojar.jpg

Bojár Gáborral, vagyis Mr. Graphisofttal van egy interjú a NOL-on. Érdemes elolvasni, sok jó dolgot mond, például az oktatásról is, de amit én most szeretnék megmutatni, az egy olyan része, ami a szemléletmódról szól. Nagyon hasznos, nagyon tanulságos, és megszívlelendő. Azt hiszem, nem is érdemes tovább kommentelnem:

Az üzleti világban akkor vagyok sikeres, hogyha a vevőm sikeres. A vevő elismerését akkor szereztem meg, ha használják azt a terméket, amit megterveztem és gyártok. Tehát nem a szakma elismerésére hajtunk az üzleti világban, hanem a piac, azaz a hozzá nem értő, laikus vevő elismerésére. A felsőoktatásból ez az értékrend hiányzik. A diákok úgy kerülnek ki a felsőoktatásból, hogy a szakma elismerésére törekszenek. Egy mérnök olyan terméket fog tervezni, amit a másik mérnök tud értékelni. Egy programozó olyan szoftvert szeretne írni, amin a másik szoftvermérnök látja, hogy jól van megtervezve, szépen strukturált, megfelelően használja a memóriát és a processzort, netán a felhasználói interfész is elegáns. Na, és használják? Ezt nem szokták értékmérőnek tekinteni.

- Ebben volt más a Graphisoft?

- Még a Graphisoft előtt elmentem a Geofizikai Intézetbe szoftveresnek, mert fizikus állást nem kaptam, annyira jó nem voltam. Attól voltam boldog, hogy azok a geofizikusok, akik abszolút nem értettek a szoftverhez, használni tudják, amit csináltam, és egyszer csak elkezdtek a méréseik eredményesebbek és hatékonyabbak lenni. A szakma elismerése is fontos, de másodlagos a vevő elismerése mögött. Akkor kerülne közelebb a felsőoktatás a piac igényeihez, ha már a felsőoktatásban megtanítanák a piacot tisztelni. A Graphisoft sikere egyértelműen ezen a szemléleti váltáson múlt, egy idő után már nem arra voltak büszkék a programozóink, hogy milyen szépen írták meg az ArchiCAD-ot, hanem arra, hogy a felhasználók az ArchiCAD-dal milyen szép épületeket terveznek. Ettől lett a termék jó.

A fotó a NOL cikkből van.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr405695835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dani04.19. · http://www.home-max.hu/butor/kanape 2014.02.19. 19:33:04

Nagyon jó cikk, különösen ez a mondat, minden benne van: "Az üzleti világban akkor vagyok sikeres, hogyha a vevőm sikeres."
Elégedett, visszatérő vevő a legnagyobb kincs és ezt kell mindenkinek szem előtt tartani, mert ha egyszer "kitolok" vele, soha nem jön vissza, nagy a konkurencia harc.
www.home-max.hu/butor/haloszoba-butor


süti beállítások módosítása