A válság egyik jól látható jele volt, hogy ritkulni kezdtek a postaládába bedobott szóróanyagok, és amiket kaptunk, azok is kisebbek, egyszerűbbek voltak. Olcsóbbak. Mondhatjuk, hogy nem is olyan nagy baj ez, de ami e mögött van, az azért gond: a válság alatt olyan 10%-ot esett a…
Szórólap helyett banner
Címkék: onlinemarketing kampány
2013.12.13. péntek 23:38 Konrad
1 komment
Twitterre, magyar?
Címkék: onlinemarketing ajánló twitter
2013.12.12. csütörtök 22:10 Konrad
Írtam már ról, hogy a Twitter sajnos mennyire mini szolgáltatás itthon, miközben nemzetközileg milyen jelentős. A mai napig rendszeresen megkérdezik ügyfelek, amikor tervekről beszélünk, hogy oké, Facebook, de a Twitter? Azt nem használjuk? Hát, nem. Van olyan 20 ezer aktív…
4 komment
Köldöknézegető
Címkék: onlinemarketing kutatás üzlet
2013.12.12. csütörtök 00:22 Konrad
Nos, elolvastam a PwC tanulmányát a hazai tartalomszolgáltatási piacról. Nem állítom, hogy mindenki számára kötelező esti olvasmány, de mindenképpen az ajánlott irodalmak körébe illeszkedik. Minden hibája ellenére. Először is: a nyelvezet. Már a cím is: A globális online…
Szólj hozzá!
Posztolj és fizess?
Címkék: onlinemarketing facebook
2013.12.09. hétfő 23:34 Konrad
Egy ideje már beszélünk arról, hogy a Facebook egyre inkább a fizetős irányba terelgeti az oldalakat: egyre kevesebb az organikus elérés, egyre inkább az az érzése az embernek, hogy a posztokat csak pénzzel megtolva lehet elég emberhez eljuttatni. (Érdekes lenne amúgy ugyanezt látni…
Utolsó kommentek