Szeretem azokat a reklámokat, amik bevonnak, amik foglalkoztatnak. Igaz, van hátrányuk is: a mindennapi rohanásban nincs arra idő, hogy perceket töltsünk el egy-egy játékos hirdetéssel. De ha megvan az idő, példul most, hétvégén, akkor miért ne? Persze nagyon nem könnyű olyan…
Kreatív vagy?
Címkék: onlinemarketing kampány
2013.02.24. vasárnap 15:32 Konrad
2 komment
Houston, we have a problem.
Címkék: index weboldal
2013.02.22. péntek 12:57 Konrad
Tegnap óta tudom, hogy Mészáros Zsófi főszerkesztő elmegy az Indextől (Forrás: Szily László) Ez egy ilyan hatalmas "what the fuck?" érzés, bárhonnan nézem. Az Index.hu, mint ahogy azt olyan sokszor már leírtam, egy kicsit a magyar internet. Annak minden bájával és bajával…
7 komment
Ki lehet-e törni?
Címkék: onlinemarketing üzlet
2013.02.21. csütörtök 22:26 Konrad
Hobó énekli az egyik dalában, hogy ez itt egy vidéki ország. Olyan hely, ahol vannak dolgok, de érzed, nem vagy benne a közepében. Amikor startupokról beszélgetünk, mindig felmerül: akkor érsz el bármit, ha elmész innen. A nagyvilágon, e kívül. Mert a hazai startup világ is... de…
1 komment
Itt kísértünk
Címkék: onlinemarketing
2013.02.20. szerda 22:26 Konrad
"Azt hiszed, hogy adnakAmikor éppen elveszikNem neked adják el a dolgokatHanem téged adnak el nekikReklámháború, bomba nőkGyönyörű áldozatokSajnálom, de én nem fogomSenki arcát viselni a ruhámonÉs nem tudom, hogy jön el a holnapNem tudom, mi az ami várni fogDe ha húsz év múlva a…
Szólj hozzá!
Célfetisizmus
Címkék: onlinemarketing weboldal
2013.02.19. kedd 23:30 Konrad
Tervezés nélkül nem megy. Nem lehet úgy weboldalt készíteni, hogy a menüpontok és a tartalom kitalálásával kezdjük. A menüpontok és a tartalom már valamiért kell készüljön! Vagyis az első lépés mindig a cél meghatározása. De ez annyire unalmas és elcsépelt már az én…
1 komment
Ez gyász
Címkék: hiba onlinemarketing
2013.02.18. hétfő 23:13 Konrad
Attól, hogy kéretlen levelet küldesz ki, még illik azt rendesen megcsinálni. Egy átverős szöveg, egy kamu sztori, egy negatív érzelmekkel játszó szöveg nem lesz soha olyan, amire úgy csettint az olvasó, "ez igen". Ha szar szöveget írsz, az akkor sem fog működni, ha spamnek…
Utolsó kommentek