Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ki lehet-e törni?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.02.21. csütörtök 22:26 Konrad

ID-100120508.jpg

Hobó énekli az egyik dalában, hogy ez itt egy vidéki ország. Olyan hely, ahol vannak dolgok, de érzed, nem vagy benne a közepében. Amikor startupokról beszélgetünk, mindig felmerül: akkor érsz el bármit, ha elmész innen. A nagyvilágon, e kívül. Mert a hazai startup világ is... de ez maradjon egy másik bejegyzés témája.

Egy ideje már kering bennem a kérdés: ki lehet ebből a vidékiségből törni? Vagy csak úgy, ha emegy az ember? Vagy van mód kifelé terjeszkedni? Megtanulni nemzetköziül, és rámenni más országok projektjeire? De akkor már nem egyszerűbb ott megcsinálni?

Látom magam körül azokat, akik külföld felé terjeszkednek, és ez ahogy nézem egy-egy kinti főhadiszállást is jelent. Újabb cégeket, amikhez a tulajdonosi kör köti a hazait. De egyre kevésbé látom azt, hogy itt lennénk fontosak. Ó, nagyon jó gyártó bázis vagyunk, egy bizonyos szinten viszonylag olcsók, és kialakulnak jó csapatok. Néhány. Ahhoz elég, hogy elhiggyük, jók vagyunk, csak nehogy úgy járjunk ezzel is, mint a magyar borokkal. Azok is idehaza világhírűek csak...

Vagyis a kérdés az: hazai bázissal lehet nemzetközileg építkezni? Érdemes egyáltalán? És ha igen, akkor hogyan? Most amúgy elsősorban a kreatív munkára gondolok, nem arra, hogy itthon kódolunk kifelé. Én a magam részéről szeretnék hinni abban, hogy lehet. Hogy ki lehet törni a vidékiségből. De az utat még nem találtam meg.

Ötleteim már vannak.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr465097410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.02.24. 17:08:14

Igen, meg kell határozni, hogy mi az a startup? Nyilván szakmája válogatja, hogy lehet -e.

Ha most itt online marketingről van szó, akkor én úgy kezdeném, hogy közvetítő oldalakon vadásznék megbízásra, először baromi olcsón. Marketing témakörbe, természetesen.

Az első sikeres projekt után kapnánk egy pozitív értékelést, s a következő munkára már nagyobb eséllyel szerződtetnének, ha látnák, hogy van visszajelzés rólunk.

S ha már lesz 20-50 visszajelzésünk, akkor egy idő múlva majd elkezdenek minket megkeresni, s akkor az ár már nem is annyira döntő a megbízónak.

Legalább is én így csináltam, persze nem online marketingben.


süti beállítások módosítása