Sokszor leírtam, de sose elég: az üzleti weboldal arra való, hogy információt adjunk át vele, vagyis azért jönnek a látogatók, hogy információkat kapjanak. Éppen ezért nagyon nagy botorság elzárni az információkat a látogatóktól. És bár ez nagy botorság, mégis, az utóbbi években nem kevés technikát sikerült erre kifejleszteni...
Az egyik ilyen nagy kedvencem a címlapi intro. Valamilyen bemutató kép, izgő-mozgó navigáció, kisfilm, nyuszibogyó, ami akkor töltődik be, ha megnyitjuk a címlapot. Ebben nincs (vagy csak nagyon kevés) az érdemi információ, a lényeg mindig ezt követi, vagyis tovább kell lépni.
Az ilyen intro elsőre vicces lehet, másodszorra érdekes, de harmadsZorra már zavaró. Vagyis tökéletes eszköz arra, hogy elriasszuk az embereket, ne legyenek visszatérő látogatók. Nem beszélve arról, hogy aki először jön az oldalra, azt is akadályozzuk az információhoz jutásban.
Ne tegyük! Mai tippünk: ne csinálj introt a weboldalad címlapjára!
Utolsó kommentek