Az e-mail cím annyira fontos kapcsolati adat, hogy nagyon sokszor használjuk az interneten kívül is. Például feltüntetjük a nem internetes reklámokban is. Persze itt sem mindegy, milyen az e-mail cím formája. Láttam én már nagy kamionon gmail-es címet, ami kicsit meglepő volt számomra (egy tankolásból több domain nevet is be lehet jegyezni, és évekig üzemeltetni), így azt hiszem, nem haszontalan az a javaslatom, hogy az e-mail cím formájára ilyen esetekben is figyeljünk oda!
A legjobb, ha valamilyen általános címet használunk: info@cégnév.hu Utcai megjelenésre (óriásplakát, autó stb.) elsősorban ezt javaslom. Viszont ha olyan helyen jelenik meg a cím, amit az emberek magukkal tudnak vinni - például újságban, szórólapon -, akkor ott már lehet kicsit trükközni. Megadhatunk olyan e-mail címet, ami csak azzal a hirdetési hellyel kapcsolatos, például: szoroinfo@cégnév.hu Így nézhetjük az eszköz hatékonyságát is.
Egy dolog viszont fontos: ne legyen hosszú, megjegyezhetetlen e-mail címed sehol, és főleg nem közterületen. Olyat érdemes megadni, amit könnyű legépelni, nehéz eltéveszteni.
Mai tippünk: figyelj oda, hogy a céges reklámanyagokon milyen e-mail cím szerepel!
Utolsó kommentek