Ha csinálsz egy akciót, van egy szolgáltatásod, írsz egy blogot, érdemes kirakni az elérhetőségedet, és ennek részeként az e-mail címedet is. Készül egy hirdetés, és álláshirdetés, egy cikk - ott is kellhet e-mail cím. De mit rakj oda, milyen címet szerepeltess?
Nem érdemes azt, amin keresztül a normál levelezésed csinálod. Egyrészt ha hirtelen kapsz sok levelet, akkor annak feldolgozása plusz idő, és a normál munkát is lassítja, másrészt akkor azzal kerülsz fel mindenféle spam listákra... az se jó. Szabályt pedig, ami átirányítja a leveleidet, nem lehet mindenre csinálni.
De ha egy másik e-mail címre jönnek a levelek, még ha azok át is vannak irányítva a tiédre, könnyen különválaszthatóak.
Mai tippünk tehát: készíts "gyűjtő" e-mail címeket az egyes megjelenésekhez, akciókhoz, hogy külön tudd választani a normál levelezésedtől!
Utolsó kommentek