Ha használunk crm rendszert és e-mail kampányt csinálunk, akkor nemcsak a crm rendszer adhat adatokat a kampányhoz, hanem a kampány is a crm rendszernek. A jól mért e-mail kampány ugyanis nemcsak azt mondja meg, hányan nyitották ki a leveleket és hányan kattintottak, hanem azt is, hogy kik voltak ezek.
Ráadásul az e-mailon belül külön is mérjük a linkeket, így nemcsak azt látjuk, ki kattintott, de azt is, hogy mire.
És ezek az adatok mind visszaírhatóak a crm rendszerbe:
- kik érdekélődnek rendszeresen
- kik nem nyitnak ki e-mailt sosem
- ki kattintott az "a" ajánlatra, ki a "b"-re
Például ha egy pénzügyi témája e-mailben van hitel és van befektetési ajánlat, akkor látjuk, kit melyik téma érdekelt. És ha kigyűjtjük azokat, akiket a befektetések érdekelnek, akkor ezt visszaírva a crm-be látjuk az ő telefonszámukat is, és máris hívhatják a telemarketingesek, hogy segítsenek a döntésben.
Ma tippünk: az e-mail kampányunk eredményével töltsük fel a crm rendszerünket is!
Utolsó kommentek