A hírlevél, mint arról már volt szó, a lojalitás növelésének az eszköze. Erre akkor is szükségünk van, ha a partnereink, vevőink cégek, vagyis a B2B kommunikációban is szükség lehet hírlevélre. A korábbi bejegyzésben leírtam, mikor érdemes használni e-mail kampányt, most nézzük, hírlevélre mikor van szükségünk, és az milyen legyen!
Ha van mit mondanunk, vannak olyan híreink, információink, amik rendszeresen megújulnak, akkor mindenképpen érdemes hírlevelet indítani. Tartalom nélkül viszont fölösleges. Csak azért ne indítsunk hírlevelet, mert a konkurenciának is van - bajban leszünk, amikor meg kell írni a tartalmát.
A B2B hírlevél elsősorban informáljon és csak másod sorban legyen "érdekes". Akinek szüksége van az (értékes!) tartalmunkra, akkor is megnézi, ha amúgy nem túl izgalmasan írtuk meg. Viszont itt is igaz, hogy a hírlevél elsősorban kapu legyen az oldalunk felé, vagyis itt inkább a kedvet adjuk meg, és a bővebb információt már a weboldalon lehessen elérni.
Sok más különbség nincs a nem céges hírlevélhez képest. Az ott megfogalmazott szabályok itt is mind igazak, az elétérés tehát lényegében tartalmi.
Mai tippünk: használjunk B2B területen is hírlevelet, ha van olyan tartalmunk, amivel fel tudjuk tölteni!
Utolsó kommentek