Ha hirdetünk, több okból választunk szöveges hirdetéseket. Az egyik - legnyomósabb - ok, ha az adott felületen csak úgy lehet megjelenni. Tipikusan ilyen a Google kereső. Aztán van, amikor költség okokból: az adott felületen
olcsóbb a szöveges hirdetés, mint a banner (pl. Startlap), vagy a használt hirdetési rendszer csak szöveges hirdetést enged az adott felületen (ilyen pl. a Portfolio.hu, ahol lehet bannerrel hirdetni, de az ETARGET hirdetései csak szövegesek lehetnek, és azok is megjelennek ott).
Sok esetben a szöveges hirdetés elhelyezése, megjelenése miatt akár hatékonyabb is, mint a banner. A hazai piacon elérhető hirdetések közül pl. az egyik leghatékonyabb értékesítésre használható megjelenés szöveges hirdetés: a Google keresőben történő megjelenés az.
Mai tippünk: bátran használjuk a szöveges hirdetéseket, akár kiegészíteni a kampányunkat, akár önálló kampányként!
Utolsó kommentek