Sokan tévesen PR cikknek nevezik (még médiaajánlatokban is) azt a megjelenést, amikor egy cikk helyet vásárlunk, és oda a saját cikkünket helyezzük el. Ebben az esetben a cikkben pontosan az van, amit mi írunk: nem nyúl bele se újságíró, se szerkesztő. (Ezért sem nevezhetjük PR cikknek, hiszen azokat a lap újságírói írják.)
Az ilyen cikkeknek jellemzően két részük van: maga a cikk és a cikkhez tartozó ajánló rész. Ez az ajánló rész általában az adott tartalomszolgáltatás címlapján vagy rovat címlapján jelenik meg, és ez viszi a látogatót a cikkre. Tehát ennek a feladata a figyelem felkeltése: ide kell olyan címet és ajánlót írni, ami miatt kattintanak az érdeklődők.
Mai tippünk: ha fizetett cikkmegjelenést veszünk, figyeljünk arra, nemcsak a cikket kell jól megírni, hanem annak ajánló részét is!
Utolsó kommentek